نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
درخواست نوشهری‌ها از تاج برای وتوی تصمیم ناظر محروم؛ بگذارید در شهر خودمان بازی کنیم +نامه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه شهرداری نوشهر با ارسال نامه مستقیم به رییس فدراسیون فوتبال، درخواست داشته بتواند در شهر خودش بازی کند.

به گزارش خبرورزشی، داود رفعتی ناظر جنجالی فوتبال ایران که انزلی چی ها مدعی هستند سختگیری بی دلیل و فراقانونی او در جریان بازی سپاهان و ملوان موجب فوت یک هوادار حاضر در استادیوم شد، امروز با محرومیت ۴ ماهه از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شد. رفعتی چندی قبل برای بررسی وضعیت ورزشگاه نوشهر به این شهر شمالی سفر کرد اما با ایرادهای متعددی که از آن جا گرفت، ورزشگاه فوق را قابل میزبانی ندانست. با این حال امروز مدیران باشگاه شهرداری نوشهر با ارسال یک نامه به رییس فدراسیون فوتبال، خواهان وتو کردن این تصمیم شدند.

مدیران باشگاه شهرداری که قول ساخت یک ورزشگاه تا سال آینده را داده‌اند، در این نامه به مهدی تاج از برطرف شدن ایرادهای ورزشگاه شهدای شهر نوشهر خبر دادند و اینکه ورزشگاه وطنی قائمشهر را هم به عنوان استادیوم دومشان معرفی کردند. در این شرایط خواسته آنها برگزاری بازی هفته چهارم لیگ آزادگان مقابل پیکان در ورزشگاه اختصاصی خودشان است و رونوشت این نامه را هم به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند. اکنون باید دید خواسته آنها اجابت می‌شود یا خیر.

شهردار نوشهر که همزمان مدیرعامل باشگاه شهرداری این شهر است از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواسته اجازه بدهند این تیم در شهر خودش بازی کند.

درخواست نوشهری‌ها برای وتو کردن تصمیم ناظر محروم شده +نامه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی