نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
جنجال اخراج دِ‌روسی ادامه دارد/ مدیرعامل رم استعفا کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اخراج دانیله دروسی از رم، مدیرعامل این باشگاه نیز از سِمت خود کناره‌گیری کرد.

جنجال در باشگاه رم ادامه دارد و لینا سولوکو، مدیرعامل این باشگاه، از سمت خود کناره‌گیری کرد. به گفته برخی منابع، او به دلیل تصمیم به اخراج دانیله دِ‌روسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته بود.

در بیانیه‌ای که از سوی باشگاه رم منتشر شده، آمده است: «باشگاه رم اعلام می‌کند که لینا سولوکو از سمت خود کناره‌گیری کرده است. ما از زحمات او در دوران بحرانی باشگاه قدردانی می‌کنیم و برای او در آینده آرزوی موفقیت داریم. مالکیت باشگاه همچنان به رشد و موفقیت رم متعهد است و بر ارزش‌های باشگاه تمرکز خواهد داشت.»

سولوکو به دلیل واکنش تند برخی از هواداران به اخراج دِروسی، تحت حفاظت پلیس قرار گرفته بود. او در آوریل ۲۰۲۳ به سمت مدیرعاملی باشگاه منصوب شده بود و پیش از آن در باشگاه المپیاکوس فعالیت داشت.

ایوان یوریچ به عنوان جانشین دروسی منصوب شده و قراردادش تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوریچ می‌تواند در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کند.

اخراج دروسی دومین اخراج بزرگ در باشگاه رم است، و ژوزه مورینیو نیز در اواسط ژانویه از سمت خود برکنار شده بود تا دروسی جانشینش شود. این باشگاه در فصل جاری هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

بیشتر بخوانید: دِروسی از سرمربیگری رم برکنار شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی