نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
ماموریت دستیار ویژه مدیرعامل چقدر زود لو رفت!/ استفاده استقلالی‌ها از تاکتیک مشهور پرسپولیسی؛ یاد سلطان و یاغی به‌خیر/ کاش دوزار خلاقیت خرج می‌کردید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاحبه داوود حقدوست دستیار ویژه مدیرعامل استقلال همه را به یاد خاطرات قدیمی یک پرسپولیسی انداخت.

به گزارش خبرورزشی، از همان روزی که نام داوود حقدوست در میان اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل استقلال مطرح شد، فوتبال دوستان و فوتبال شناسان به خوبی درک کردند که او قرار است وارد معادلات این باشگاه شود! اصولاً در این فوتبال نشانه‌هایی وجود دارد که پس از آن اتفاقاتی ثابت می‌افتد!

داوود حقدوست از مدیرعامل استقلال حکم گرفت و به عنوان دستیار ویژه او مشغول به کار شد. سوال همه کارشناسان و اهل فن و البته اهالی خانواده استقلال و هواداران این تیم این بود که او قرار است در این سمت جدید چه خدمتی به باشگاه بزرگ استقلال کند؟

معمولا در این فوتبال دستیار ویژه مدیرعامل نداریم. خود مدیرعامل بازوی اجرایی هیات مدیره است و در هر زیر مجموعه مربوط به فوتبال یک معاونت دارد. پس قرار است دستیار ویژه چه کاری انجام دهد؟ شرح وظایف را معمولا در حکم می نویسند! اما انگار اینجا اول حکم دادند تا بعدا کاری برایش پیدا کنند! اما هنوز مهر این حکم خشک نشده بود و کسی به جواب این سوالات نرسیده بود که تکلیف همه مشخص شد! کاری که باید انجام شود خیلی زود عیان شد! دستیار ویژه یک مصاحبه مطبوعاتی ترتیب داد و بلافاصله بعد از نتیجه بازی با نساجی، به سرمربی و تصمیماتش حمله کرد!

آنقدر این اتفاق به قول کاریکاتوریست‌ها «بدون شرح» است و آنقدر رو بازی شده که هیچ نیازی به تحلیل ماجرا نیست! همه سیر تا پیاز داستان را فهمیدند! اساساً حالا فقط می‌ماند یک مشابهت، دلیل دادن این حکم که همه را یاد اتفاقات دو دهه قبل پرسپولیس انداخت.

خدا سایه علی آقای پروین را بر سر این فوتبال مستدام نگه دارد، خداوند روح علی انصاریان -که رفاقت ویژه شخصاً با او داشتم- را نیز قرین رحمت کند، اولین بار این دو عزیز بودند که در این فوتبال از این تاکتیک استفاده کردند! زمانی که علی پروین با اکبر غمخوار به عنوان مدیرعامل به مشکل خورد، حرف‌هایش را از زبان علی انصاریان می‌زد! بعدها این تاکتیک از طرف خیلی‌های دیگر مورد استفاده قرار گرفت و حالا باشگاه استقلال هم دست به دامن آن شده است!

اینجا حرف ما این نیست که این کار درستی است یا نه، به نفع استقلال هست یا نه، در آستانه دربی اصلاً چرا باید این اتفاقات می‌افتاد، همه این سوالات بسیار مهمند و جوابی مشخص دارند. اینجا فقط خواستیم بگوییم از این تاکتیک قبلاً در فوتبال استفاده شده بود! کاش دوزار خلاقیت به خرج می دادی آقای رئیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۳
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رامین تاج IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    عجب باند قدرتمندی داره نکونام تو رسانه ها
  • عاشق استقلال ، بیزار از نکونام IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    مهم گفتن حرف حق است حالا گوینده هر کی میخواهد باشد . حالا حرف حق از زبان حقدوست گفته شده . اشکالی دارد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی