نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل وردربرمن/ من نه، بازیکنانم شایسته تعریف و تمجید هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ موفق شد وردربرمن را با ۵ گل شکست دهد و سرمربی این تیم پیروزی را نتیجه بازی خوب و تلاش بازیکنانش دانست.

بایرن مونیخ در یک بازی هیجان‌انگیز و با نتیجه ۵-۰، وردربرمن را در خانه حریف شکست داد. این پیروزی چشمگیر پس از پیروزی ۹-۲ بایرن مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا، توجهات را به سرمربی جدید این تیم، ونسان کمپانی، جلب کرده است.

کمپانی در نشست خبری بعد از بازی خود را مربی متواضعی معرفی کرد و تأکید کرد که تمامی ستایش‌ها شایسته بازیکنانش است. او گفت: «ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا برای دیدار سخت هفته آینده مقابل لورکوزن آماده شویم و بچه‌ها عالی کار کردند.»

وی در ادامه درباره عملکرد تیمش گفت: «ما در طول ۹۰ دقیقه حریف را تحت فشار گذاشتیم و هرگز از تلاش برای بردن غافل نشدیم. جو ورزشگاه امروز فوق‌العاده بود.»

کمپانی همچنین به درخشش اولیسه اشاره کرد و گفت: «اولیسه استعدادی خاص است و داشتن بازیکنان خوب در بایرن یک نعمت بزرگ است. میشل با بازی‌هایش در این فصل، سطح جدیدی را برای خود رقم زده است.»

وی در پاسخ به سوالی درباره عدم گلزنی وردربرمن تصریح کرد: «این پیروزی نتیجه تلاش دسته‌جمعی بازیکنان بود. هری کین، کومن، گنبری و سانه همه به خاطر تیم می‌دویدند.»

کمپانی در پایان درباره دیدار آینده با لورکوزن اظهار داشت که اول باید حریف را آنالیز کند و از فردا تمرکز آنها به این مسابقه خواهد بود.

بایرن با این برد ۱۲ امتیازی شد و به صدرنشینی‌اش ادامه داد.

بیشتر بخوانید: عجیب اما واقعی؛ نارضایتی از سرمربی بعد از زدن ۹ گل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی