آرتتا: از قبل خود را برای جنگ با سیتی آماده کرده بودیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا در آستانه دیدار حساس با سیتی عنوان کرد که تیمش از قبل برای رویارویی با بزرگ‌ترین رقیب‌شان در لیگ آماده شده بود.

منچسترسیتی و آرسنال فردا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در پیش از این دیدار اعترافی جالب داشت و تأکید کرد که تیمش از قبل برای این نبرد بزرگ آماده شده است.

آرتتا در صحبت‌هایش بیان کرد: «بسیار زود است که بخواهیم این بازی را به عنوان نبرد قهرمانی تلقی کنیم، اما بدون شک، این یک دیدار کلیدی در مسیر قهرمانی است.» آرسنال بعد از پیروزی ۱-۰ با تاتنهام و تساوی ۰-۰ مقابل آتالانتا به اتحاد می‌رود. در حال حاضر، سیتی صدرنشین لیگ برتر است و آرسنال با دو امتیاز فاصله در رده دوم قرار دارد.

سرمربی توپچی‌ها افزود: «از قبل برای این بازی آماده شدیم. می‌دانستیم که با توجه به برنامه بازی‌ها شرایط سختی خواهیم داشت و باید سه بازی بزرگ در عرض تنها ۶ روز انجام بدهیم. به همین دلیل از مدت‌ها پیش خود را از نظر فیزیکی، ذهنی و تاکتیکی مهیا کردیم.»

آرتتا همچنین به غیبت مارتین اودگارد، کاپیتان تیم، به دلیل مصدومیت اشاره کرد و گفت: «باید ببینیم وضعیت او در هفته آینده چگونه است. پزشکان به من خواهند گفت که مچ پای او چگونه واکنش نشان می‌دهد و چه زمانی می‌تواند بازگردد.»

سرمربی آرسنال در ادامه ابراز کرد که دوست داشت مانند منچسترسیتی زمان استراحت کافی داشته باشد، اما این امر ممکن نبود و در پایان گفت: «ما در برابر یک رقیب بسیار قوی و باثبات قرار خواهیم گرفت، اما بار دیگر باید نشان دهیم که می‌توانیم با آنها رقابت کنیم.»

بیشتر بخوانید: بازی‌های روانی گواردیولا پیش از دیدار با رقیب/ آرسنال خسته است ولی ما استراحت کردیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی