رامین رضاییان یک اشتباه را دو بار تکرار کرد؛ از دوحه تا قائمشهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان بیشترین نقش را در گل دوم نساجی ایفا کرد!

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان که گل تساوی نخست استقلال برابر نساجی را به ثمر رساند، پررنگ‌ترین نقش را در گل دوم رقیب هم ایفا کرد! درحالی که شوت نه چندان محکم بازیکن نساجی به سمت خارج از دروازه زده شد، ناگهان در میانه راه و در شش قدم استقلال حامد پاکدل یک اثر زیبا روی آن گذاشت تا توپ وارد دروازه حسین حسینی شود. درحالت عادی پاکدل چندین متر در آفساید قرار داشت اما تصاویر نشان دهنده این بود که رامین رضاییان عقب تر از همه مدافعان تیم و نزدیک تیرک خودی بود. به همین راحتی گل پاکدل در صحیح‌ترین حالت ممکن به ثمر رسید و استقلالی‌ها از این صحنه شوکه شدند.

این گل خیلی شبیه به گل سوم قطر به تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بود؛ آنجا هم رامین دور از خط آفساید، عقب محوطه ایستاده بود و حتی علیرضا بیرانوند را هم به اشتباه انداخت. رضاییان در حالی این اشتباه را بعد از چندین ماه دوباره تکرار کرد که آن زمان امیر قلعه نویی به شدت بابت آن جایگیری از او شاکی شد و از آن زمان رنگ پیراهن تیم ملی را هم ندیده است! حالا باید دید واکنش نکونام به این اشتباه مدافع باتجربه‌اش چیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    هر چی در حمله موثر و عالی در دفاع فاجعه تکمیل
  • رضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    وار آبی..از الان پرسپولیس باید ده گل بزنه تا یکیش رو بگیرن..فرمان جدید فدراسیون و کمیته ناداوران..سهمیه پنالتی کیسه در دربی سهتا..حتی اگه بازیکنی اطرافتون نبود از سهمیه استفاده کنید و فقط خودتون رو بزنین زمین..وار آبی یامگا پادوانی
  • رضا IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    اشکال ندارد پنالتی بیخودی لاپوشی کرد..تا زیاد تو چشم نیاد..سهمیه پنالتی کیسه واسه همین روزهاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی