پارسال منتظر محمد، امسال کوین یامگا؛ فوتبال به جواد نکونام درس می‌دهد/ هواداران استقلال؛ خدا جای حق نشسته است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلی که نساجی در دقایق پایانی نیمه اول وارد دروازه استقلال کرد در واقع به نوعی انتقام یامگا از جواد نکونام بود.  

به گزارش خبرورزشی، در حالی که اغلب تماشاگران داخل ورزشگاه و مخاطبان تلویزیونی بازی نساجی- استقلال منتظر پایان نیمه اول بودند تا دو تیم برای استراحت راهی رختکن شوند، میزبان به لطف خطایی که درون محوطه جریمه استقلال انجام شد، با چند دقیقه تاخیر و پس از بازبینی صحنه پای سیستم کمک داور ویدیویی و فراخوانی داور به پای مانیتور، به یک ضربه پنالتی رسید تا یکی از خاص‌ترین صحنه‌های لیگ بیست و چهارم رقم بخورد.  

کوین یامگا بازیکن موثر فصول قبل استقلال که پیش از شروع  این فصل مورد بی‌مهری قرار گرفت و حتی همین چند روز قبل مصاحبه تندی هم علیه جواد نکونام انجام داد، بعد از این پنالتی در همان اولین مسابقه خود با پیراهن نساجی پشت توپ ایستاد و توپ را با تور دروازه آبی پوشان تهرانی آشنا کرد تا با این گل حرف‌های زیادی را بدون اینکه بر زبان آورد، به گوش جامعه فوتبال برساند.  

فصل گذشته و در رقابت‌های جام حذفی نیز منتظر محمد بازیکن عراقی استقلال که جواد نکونام چند ساعت قبل از آغاز لیگ بیست و سوم اعلام کرد به او نیازی ندارد، دروازه استقلال را گشود و به نوعی ضمن انتقام گرفتن از سرمربی این تیم، در حذف استقلال از جام حذفی نیز نقش آفرینی کرد.

فصل پیش این منتظر محمد عراقی بود که چون به ناحق از سوی نکونام کنار گذاشته شده بود، مقابل استقلال گلزنی کرد و امسال هم کوین یامگا...

نکونام درباره منتظر محمد گفته بود؛ بازیکن خوبی بود اما چون خطیر بازیکنت خارجی مدنظر من را نخرید، من هم بازیکن خارجی مدنظر او را رد کردم! منتظر محمد اما بعد از گلزنی مقابل استقلال شادی نکرد.

سرمربی استقلال درباره یامگا هم گفته بود او اگر هفتاد درصد هم آماده بود نگهش می داشتم! یامگا دیروز ثابت کرد خیلی بیشتر از ۷۰ درصد آماده است و اتفاقا او هم بعد از گلزنی مقابل استقلال شادی نکرد.

جالب است بدانید هواداران استقلال در فضای مجازی و در واکنش به گل یامگا، نوشته اند؛ خدا جای حق نشسته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی