تصاویر تلویزیونی هم به سوژه چمن ورزشگاه‌ها اضافه شد/ اول تصاویر قطع شد بعد صدای گزارشگر مازندرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از انتقادات شدید کارشناسان فوتبال نسبت به وضعیت ورزشگاه‌ها حالا در بحث پخش زنده تلویزیونی هم به مشکل برخوردیم.

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در ورزشگاه وطنی قائمشهر در حال برگزاری بود بارندگی در شهر قائمشهر باعث شد تا ارسال تصاویر زنده تلویزیونی به تهران با اختلال مواجه شود!

در شرایطی که هفته گذشته وضعیت چمن ورزشگاه شهر قدس برای میزبانی تیم استقلال مقابل الغرافه قطر به سوژه سانه‌ها تبدیل شده بود برق گرفتگی دو تن از پرسنل این ورزشگاه ماجرای وضعیت بد ورزشگاه های کشورمان را بیش از پیش مشخص کرد.

حالا و با گذشت چند روز از دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه با اتفاقات عجیب و غریب از جمله خرابی آسانسور و کمبود نور در ورزشگاه، بارندگی در محل برگزاری دیدار تیم استقلال و نساجی باعث شد تا برای دقایقی ارسال تصاویر زنده تلویزیونی از استان مازندران به پایتخت دچار مشکل شود.

این در حالی بود که در دقایق ابتدایی نیز تصاویر به صورت قطع و وصل ارسال می‌شد و مخاطبان این بازی که مسابقه را از طریق شبکه ۳ تلویزیون نگاه می‌کردند برای دقایقی متوجه نمی‌شدند توپ در کدام قسمت از زمین است.

ناگفته نماند؛ تصاویر ارسالی از قائمشهر پس از دقایقی توقف از دقیقه چهاردهم مجدداً پخش شد اما صدای گزارشگر از ورزشگاه روی تصاویر نبود به همین خاطر محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر در استودیو شبکه ۳ مجبور شد بازی را گزارش کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی