نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
۰ |
۰
جو استادیوم کاملا مرده بود؛ این چه اوضاعی است؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای منچستریونایتد، به شدت از جو استادیوم اتحاد در بازی بی‌هیجان منچسترسیتی و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

دیدار بین منچسترسیتی و اینتر که به عنوان بازگشت فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ تلقی می‌شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید. سیتی در فینال سال گذشته موفق شد با پیروزی ۱-۰ عنوان قهرمانی اروپا را کسب کند، اما در این بازی نتوانست از سد دفاع محکم اینتر عبور کند و به تساوی بدون گل رضایت داد.

پیتر اشمایکل، که در دوران حرفه‌ای خود با منچستریونایتد قهرمانی در لیگ قهرمانان ۱۹۹۹ را تجربه کرده، در برنامه CBS Sports به تحلیل بازی پرداخت و اظهار کرد: «این تساوی به نظرم خوب نبود. بازی واقعاً خسته‌کننده بود. متأسفم که این را می‌گویم. فکر می‌کنم اینتر در متوقف کردن سیتی بسیار خوب عمل کرد.»

او ادامه داد: «من فوتبال خوب و هیجان تماشاگران را دوست دارم، اما امروز جو استادیوم اتحاد کاملاً مرده بود. تنها صدای هواداران اینتر به گوش می‌رسید. جو استادیوم در شب‌های بزرگ اروپایی معمولاً متفاوت است، اما امروز هیچ جوی احساس نمی‌شد.»

میکا ریچاردز، مدافع پیشین سیتی، با او مخالفت کرد و تلاش کرد از باشگاه سابق خود دفاع کند و به شوخی گفت: «آیا به باشگاه من بی‌احترامی می‌کنی؟»

اشمایکل هم با خنده پاسخ داد: «من گاهی اوقات از استودیو خارج می‌شوم و تجربه می‌کنم.»

ریچاردز نیز به پیروزی دراماتیک سیتی مقابل برنتفورد در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: «باید شنبه آنجا می‌بودی، پیتر.»

اما اشمایکل به انتقادات ادامه داد و افزود که «شاید جو پیروزی روز شنبه به شب لیگ قهرمانان منتقل نشده باشد. جو اینجا بسیار بی‌روح بود.»

سیتی زمان زیادی برای تأمل در مورد تساوی ناامیدکننده در برابر اینتر ندارد، زیرا روز یکشنبه یک بازی حساس با آرسنال در اتحاد خواهد داشت. با توجه به نظرات اشمایکل در مورد جو بی‌روح ورزشگاه، همه نگاه‌ها به هواداران سیتی خواهد بود تا ببینند آیا می‌توانند انرژی و حمایتی که تیمشان نیاز دارد را در این دیدار مهم فراهم کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی