نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
بارسلونا آماده آغاز لیگ قهرمانان اروپا/ به گذشته اهمیت نمی‌دهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا با بازی مقابل موناکو رقابت در لیگ قهرمانان را آغاز می‌کند و هانسی فلیک امیدوار است که تیمش در اروپا نیز همانند لالیگا قدرت بالایی از خود نشان بدهد.

بارسلونا کار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ را روز پنج‌شنبه با سفر به موناکو آغاز می‌کند. کاتالان‌ها با فرم فوق‌العاده‌ای به این بازی می‌روند، زیرا تاکنون در تمامی پنج بازی خود در لالیگا پیروز شده‌اند.

بارسا در سال‌های اخیر در اروپا با مشکلاتی روبرو بوده. رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشته بهترین نتیجه آن‌ها در مدتی طولانی بود و هانسی فلیک امیدوار است در اولین فصل مربیگری خود در این باشگاه، بتواند شرایط تیم در اروپا را بهتر کند.

فلیک در کنفرانس خبری پیش از دیدار با موناکو اظهار داشت: «من به گذشته اهمیت نمی‌دهم، ما باید بر حال تمرکز کنیم. تیم ما در لالیگا رکورد کامل پیروزی‌ها را دارد و اعتماد به نفس بالایی داریم. در رقابتی مثل لیگ قهرمانان، نیاز به تمرکز و قدرت تهاجمی داریم. پنج پیروزی قبلی به گذشته تعلق دارد و ما باید در این رقابت‌ها خود را ثابت کنیم.»

وی همچنین تأکید کرد که بارسلونا باید به دنبال فتح لیگ قهرمانان باشد: «باشگاهی مثل بارسلونا، مانند دیگر باشگاه‌های بزرگ، باید به دنبال بردن عناوین باشد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت در جهان است. ما باید آماده بازی در برابر بهترین تیم‌ها باشیم، اما اگر ۱۰۰ درصد متمرکز نباشید، جایی در این رقابت‌ها ندارید.»

بیشتر بخوانید: رونمایی از پیراهن سوم بارسلونا با طراحی خاص +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی