نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
۲ |
۰
حمله پیشکسوت سپاهان به ژوزه مورایس در تلویزیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید طالبی معتقد است اگر سپاهان به جای مورایس، همین فرصت را به محرم نویدکیا داده بود، حتما قهرمان می شد و در آسیا هم مدعی قهرمانی بود...

به گزارش خبرورزشی، فرشید طالبی، مدافع سابق تیم های فجرسپاسی شیراز، ذوب آهن و سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز که به عنوان کارشناس برای تفسیر بازی تراکتور و الوکره به استودیوی شبکه ورزش رفته بود، در پایان بازی تراکتوری ها که با برتری سه بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل میزبان پرستاره شان همراه شد، بحث را به سپاهان کشید و از ژوزه مورایس انتقاد کرد.

فرشید طالبی گفت: همیشه زمان بازی های بین المللی گفته این وقت حمایت است و نباید انتقاد کرد اما اجازه می خواهم این بار انتقاد کنم. سپاهان تمام ابزار و امکانات لازم را برای مورایس فراهم کرده و الان وقتش است که میوه این تلاش را بچیند و ثمره زحمت های خود را ببیند اما متاسفانه مورایس در آسیا عملکرد بسیار ضعیفی داشته، در بررسی کارنامه دو سال اخیر مورایس، همیشه ناکامی سپاهان زیر مواردی نظیر پیروزی های متوالی در هفته های آغازین لیگ برتر، جمع آوری امتیازات بالا و ... مخفی می ماند. سپاهان به اندازه کافی به این مربی زمان داده است. باور کنید اگر الان محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بود و باشگاه همین زمان را به محرم می داد، الان سپاهان هم قهرمان ایران شده بود، هم به جای سطح دو در لیگ نخبگان حضور داشت و در آسیا هم مدعی قهرمانی بود. البته محرم به میل خودش از سپاهان رفت ولی اگر می ماند، قطعا بهتر از مورایس نتیجه می گرفت.

مورایس به زغم کسب چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر ایران، در آسیا عملکرد خوبی نداشته و ۵ شکست متوالی در رقابتهای قاره ای مختلف به نام او ثبت شده است. سپاهان با او در لیگ قهرمانان آسیا، پلی آف ورودی لیگ نخبگان آسیا و شکل جدید لیگ قهرمانان (سطح دوم) آسیا در ۵ بازی پی در پی بازنده از زمین خارج شده است.

فرشید طالبی بیشتر دوران حرفه ای فوتبال خود را در ذوب آهن اصفهان گذرانده است. فرشید طالبی بعد از درخشش با پیراهن فجرسپاسی شیراز، به ذوب آهن پیوست و وقتی پیراهن این تیم را می پوشید، به تیم ملی راه یافت، نایب قهرمانی آسیا را تجربه کرد و نامزد نهایی جایزه بازیکن سال آسیا شد اما یک سال پیراهن سپاهان را پوشید و یک فصل هم پیراهن تراکتور را به تن کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی