نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
۰ |
۰
هری کین: فکر نمی‌کردم ۹ گل بزنیم/ این تازه شروع است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین ۴ بار دروازه دیناموزاگرب را باز کرد و بعد از بازی عنوان کرد که انتظار چنین نتیجه شگفت‌انگیزی را نداشت.

در شب درخشان بایرن مونیخ که با پیروزی قاطع ۹-۲ مقابل دیناموزاگرب همراه بود، هری کین با زدن چهار گل نقش محوری در این پیروزی بزرگ ایفا کرد. مهاجم انگلیسی تیم بایرن مونیخ در گفت‌وگو با خبرنگاران Dazn بعد از بازی، این عملکرد فوق‌العاده را ناشی از تلاش تیمی دانست.

کین که در این بازی با دقت و توانایی خود در زدن گل‌ها توجه‌ها را به خود جلب کرد، در دقیقه ۱۸ با ضربه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر رساند. سپس در نیمه دوم، با استفاده از پاس عالی یاشوا کیمیش گل دوم را در دقیقه ۵۷ زد و در ادامه در دقایق ۷۳ و ۷۸ از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا به ثبت پوکر گلزنی دست یابد.

وی در این باره اظهار داشت: «این بازی فوق‌العاده و به یادماندنی بود. نیمه اول از موقعیت‌ها استفاده کردیم، اما در ابتدای نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و واقعاً غافلگیر شدیم. ممکن بود گل‌های بعدی را هم از دیناموزاگرب دریافت کنیم که خوشبختانه به بازی برگشتیم. البته که باید از این تجربه درس بگیریم و امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکلات را تکرار نکنیم. قبل از بازی واقعاً فکر نمی‌کردم که بتوانیم ۹ گل بزنیم. برد شیرینی بود و امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان نیز به همین شکل عمل کنیم. این تازه شروع راه ماست.»

بایرن مونیخ در این فصل در تمامی رقابت‌ها رکورد صددرصد پیروزی را حفظ کرده و به دنبال جبران فصل بدون جام ۲۰۲۴-۲۰۲۳ است. پیروزی سه‌شنبه شب باعث شد بایرن به اولین تیمی تبدیل شود که در یک مسابقه لیگ قهرمانان ۹ گل به ثمر می‌رساند، و هری کین نیز به عنوان برترین گل‌زن انگلیسی در تاریخ این رقابت‌ها شناخته شد. ستاره پیشین تاتنهام در این فصل در پنج مسابقه، ۹ گل زده و این گل‌ها برای بایرن در مسیر کسب قهرمانی در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بسیار حیاتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هری کین رکورد وین رونی در لیگ قهرمانان را شکست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی