نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
رئال مادرید به دنبال تقویت خط میانی/ جستجو برای جانشینان مودریچ و کروس ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید در تابستان آینده بیشتر بر روی تقویت خط میانی تیم تمرکز خواهد کرد تا گزینه مناسبی برای جانشینی کروس و یا مودریچ پیدا کند.

رئال مادرید فصل جدید را با مصدومیت‌های زودهنگام آغاز کرده و با وجود اضافه کردن کیلیان امباپه و اندریک فلیپه، همچنان در جستجوی تقویت تیم خود است. با توجه به احتمال تغییرات بزرگ در خط میانی تیم، به نظر می‌رسد که این باشگاه در فصل نقل و انتقالات آینده تمرکز زیادی بر روی تقویت این بخش خواهد داشت.

لوکا مودریچ سال آینده به ۴۰ سالگی خواهد رسید و هنوز تصمیم نهایی درباره تمدید قرارداد او گرفته نشده، دنی سبایوس نیز به دنبال نقش پررنگ‌تری در تیم است. به گفته ماتئو مورتو، رئال مادرید در حال هدف‌گذاری در میانه میدان برای تابستان آینده است. عدم قطعیت در مورد مودریچ و سبایوس به همراه بازنشستگی تونی کروس که جایگزینی برای او پیدا نشد، نیاز به جستجوی یک گزینه مناسب را تشدید کرده است. مورتو معتقد است که رئال مادرید به دنبال بازیکنانی با ویژگی‌هایی مشابه کروس یا مودریچ خواهد بود.

در ماه‌های اخیر، رئال مادرید با رودری هرناندس از منچسترسیتی و فابین روئیس به عنوان گزینه‌های بالقوه برای تقویت خط میانی لینک شده است. رئال مادرید بدون کروس در بازی‌سازی از دفاع به مشکل برخورده، هرچند که بازگشت جود بلینگام و اورلین شوآمینی می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

بیشتر بخوانید: اعتراض تند آنچلوتی به فیفا و یوفا: فشردگی بازی‌ها بازیکنان را قربانی می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی