نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
افشاگری یک خبرنگار فرانسوی؛ رابطه امباپه و نیمار شکرآب است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امباپه و نیمار رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند و به نظر می‌رسد درگیری بین این دو نفر همچنان ادامه دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اختلافات میان نیمار جونیور و کیلیان امباپه، که در زمان حضور هر دو در پاری‌سن‌ژرمن به اوج رسیده بود، همچنان ادامه دارد. این دو ستاره درگیر نوعی کشمکش قدرت در تیم فرانسوی بودند و به نظر می‌رسد با گذر زمان این تنش‌ها کاهش نیافته است.

به نقل از سیریل هانونا (مجری، روزنامه‌نگار و کارشناس فرانسوی) در مصاحبه‌ای با رادیو اروپا ۱، نیمار اخیراً در گفت‌وگویی با هم‌تیمی‌های برزیلی خود در رئال مادرید، ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس، درباره تجربه بازی با امباپه صحبت کرده است. گزارش منتشر شده در روزنامه اسپورت اشاره می‌کند که نیمار از همکاری با امباپه چندان راضی نبوده و بازی کنار او را «جهنمی» توصیف کرده است.

هانونا در این باره می‌گوید: «برزیلی‌های رئال مادرید از دوستان نزدیک نیمار هستند. همیشه نوعی رقابت میان نیمار و امباپه وجود داشت. نیمار حتی یک سند به آن‌ها فرستاده و تاکید کرده که همکاری با امباپه فاجعه‌بار و جهنمی بوده است.»

با این حال، شرایط در رئال مادرید متفاوت به نظر می‌رسد. امباپه در کمال تواضع به این باشگاه پیوسته و در حالی که پیش‌تر با نیمار بر سر زدن پنالتی درگیر شده بود، حالا در رئال مادرید به‌صورت مشترک این وظیفه را با وینیسیوس جونیور تقسیم می‌کند. رابطه او با دو مهاجم برزیلی دیگر تیم نیز در حال پیشرفت است و به نظر می‌رسد که او به‌خوبی در حال سازگار شدن با شرایط رختکن رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: کیلیان امباپه: چه اهمیتی دارد که چه کسی پنالتی بزند؟/ به مادرید آمدم تا شب‌های ویژه اینجا را تجربه کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جهان CA ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    امپایه در پاریس مانند نهنگی در میان تعدادی ماهی بود که بالطبع خود را نه از آنها حتی از باشگاه نیز بزرگتر می دانست اما در مادرید نهنگ واقعی خود باشگاه است که همه باید به قوانین آن احترام بگذارند.رئال بعنوان پرافتخارترین باشگاه جهان آرزوی تمام فوق ستارگان دنیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی