سری آ با بقیه لیگ‌ها فرق دارد/ اینتر و لیورپول را هم شکست می‌دهیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیروزی ۴-۰ میلان مقابل ونتسیا باعث شد تا سرمربی این تیم تا حد زیادی از زیر فشارها دربیاید و او از حالا به شکست دادن لیورپول و اینتر فکر می‌کند.

پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال میلان، در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۴-۰ این تیم برابر ونتسیا در هفته چهارم سری آ، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. این پیروزی نخستین برد میلان در فصل جدید بود و فونسکا را تا حد زیادی از فشار عدم نتیجه‌گیری نجات داد.

فونسکا درباره عملکرد تئو هرناندس و رافائل لیائو، دو بازیکن جنجالی اخیر میلان، گفت: «ما باید با همه چیز به شکل کاملاً متعادل برخورد کنیم. انتخاب‌های یک مربی همیشه در راستای موفقیت تیمش است. بنابراین، ممکن است یک روز تصمیم بگیرم که رافا و تئو روی نیمکت بنشینند و در بازی بعدی از آنها در ترکیب اصلی استفاده کنم. این چیزها در فوتبال طبیعی‌ست. هر دوی آنها بازیکنان بسیار مهمی برای میلان هستند و امروز بار دیگر این موضوع را ثابت کردند. در یک خانواده چنین مسائلی پیش می‌آید و هرچه که بوده، به خاطرات پیوسته است.»

وی در ادامه درباره اهمیت این پیروزی و تاثیر آن بر اعتماد به نفس تیم اظهار داشت: «در سه بازی اخیر موفق به کسب سه امتیاز نشده بودیم و نیاز به کسب اولین برد داشتیم تا اعتماد به نفس از دست رفته تیم بازگردد. در فوتبال فقط مسائل تاکتیکی و فنی مهم نیست و برای موفقیت باید از روحیه و انرژی مضاعفی نیز برخوردار باشید. این پیروزی به ما کمک کرد تا روحیه مثبتی به تیم تزریق شود.»

فونسکا همچنین درباره دو بازی سخت پیش روی تیمش، برابر لیورپول و اینتر، گفت: «راستش را بگویم از مدت‌ها پیش به این دو بازی فکر می‌کردم. لیورپول و اینتر هر دو برای ما دشوار خواهند بود. می‌دانیم که هواداران انتظارات زیادی از ما در چنین بازی‌هایی دارند و مطمئناً تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهیم گرفت.»

در پاسخ به اعتراض شدید هواداران میلان به نتایج اخیر و آوردن بنرهای اعتراضی به استادیوم، فونسکا گفت: «این همان تفاوتی است که سری آ با سایر لیگ‌های دنیا دارد. در ایتالیا انتظارات همیشه بیشتر است و این کاملاً طبیعی است. من به عنوان مربی وظیفه دارم با عملکرد بهتر نگرانی هواداران را رفع کنم و نتایج بهتری بگیریم. نمی‌توانم فشارهای موجود در میلان را با فشارهای رم مقایسه کنم، اما میلان همیشه تیمی است که هوادارانش انتظار برد و موفقیت دارند و این یعنی مربی باید دوچندان در اینجا تلاش کند. اگر قرار باشد زیر این فشارها تسلیم شویم، پس بهتر است هرگز سمت مربی‌گری نیاییم.»

این پیروزی باعث شد میلان با ۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد، در حالی که ونتسیا با تنها ۱ امتیاز در رده بیستم جدول جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی