کمپانی پس از پیروزی پرگل بایرن؛ صدرنشینی هفته سوم اهمیت ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ونسان کمپانی از پیروزی مقتدرانه بازیکنانش در هفته سوم بوندسلیگا راضی‌ست ولی معتقد است که هنوز راه زیادی تا قهرمانی باقی مانده و تیمش باید به روند خوب خود تا پایان فصل ادامه دهد.

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی مقتدرانه ۶-۱ مقابل هولشتاین کیل تأکید کرد که صدرنشینی در پایان هفته سوم بوندسلیگا اهمیتی ندارد و هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

بایرن مونیخ در این دیدار با گل‌های درخشان بازیکنانش، به ویژه هت‌تریک هری کین، با ۹ امتیاز صدرنشین بوندسلیگا شد. جمال موسیالا در ثانیه ۲۰ اولین گل بازی را به ثمر رساند و هری کین با دو گل دیگر در نیمه اول، بایرن را پیش انداخت. گل به خودی مدافع هولشتاین کیل و گل‌های میشل اولیسه و پنالتی کین در وقت‌های اضافه، پیروزی پرگل بایرن را تضمین کرد.

کمپانی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «ما هنوز به جدول نگاه نکرده‌ایم و فقط به برد در بازی‌های اول فکر می‌کنیم. ذهنیت تیم عالی بود و نتیجه ۴-۰ در نیمه اول فرصتی برای استراحت بازیکنان فراهم کرد. امیدوارم بتوانیم تا مدت طولانی بدون داشتن بازیکن مصدوم به کارمان ادامه دهیم.»

وی همچنین به عملکرد درخشان یوشوا کیمیش و ژوائو پالینیا در مرکز زمین اشاره کرد و افزود: «خیلی خوش‌شانس هستیم که این دو بازیکن را داریم. پالینیا بار دیگر ارزش خود را ثابت کرد و کیمیش نیازی به تعریف ندارد. علاوه بر این دو نفر، کنراد لایمر، الکساندر پاولوویچ و البته لئون گورتسکا نیز از جمله دیگر نفرات میانی ما هستند که در طول فصل شاهد درخشش همه آن‌ها خواهیم بود.»

در پایان، کمپانی به اهمیت عملکرد تیمی اشاره کرد و گفت: «برای من بازیکنانم مهم‌ترین چیز هستند. وقتی می‌بریم و خوب بازی می‌کنیم، خوشحال می‌شوم و چیزی جز این برایم اهمیت ندارد.»

بیشتر بخوانید: ضعیف‌کشی بایرن مونیخ؛ صدرنشینی با جادوی هری و جمال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی