انتقاد آنچلوتی از تیمش پس از پیروزی مقابل سوسیداد؛ شایسته برد نبودیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود پیروزی ۲-۰ رئال مادرید، آنچلوتی از عملکرد کلی تیم چندان راضی به نظر نمی‌رسد و تیمش را شایسته پیروزی نمی‌داند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی ۲-۰ مقابل رئال سوسیداد در هفته پنجم لالیگا، با انتقاد از عملکرد تیمش اعلام کرد که مادریدی‌ها شایسته این پیروزی نبوده‌اند. در این دیدار، سوسیداد سه بار تیر دروازه تیبو کورتوا را لرزاند، اما رئال مادرید با پنالتی‌های وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه پیروز شد.

آنچلوتی پس از بازی اظهار داشت: «این بازی فرصتی برای ارزیابی عملکرد ما بود. بازی سختی بود و رئال سوسیداد بسیار خوب بازی کرد. ما تا آخرین لحظه ادامه دادیم و این را تحسین می‌کنم، اما باید انتقاداتی به تیم وارد شود.»

وی درباره مصدومیت براهیم دیاس و ناراحتی ادر میلیتائو نیز گفت: «میلیتائو از جریان بازی خارج شده بود و براهیم دیاس کمی ناراحتی در ناحیه ادکتور داشت. فردا وضعیت آن‌ها را ارزیابی خواهیم کرد و ممکن است در بازی‌های آینده تغییراتی در خط دفاعی ایجاد کنیم.»

آنچلوتی همچنین به پیشرفت بازیکنانش اشاره کرد و افزود: «ما در شرایط صددرصدی نیستیم، اما بازیکنانی هستند که به‌طور انفرادی در حال پیشرفت‌اند. طبیعی است که وقتی چهار هافبک اصلی‌تان را از دست می‌دهید، تعادل تیم به هم بخورد.»

در پایان، سرمربی ایتالیایی درباره کیلیان امباپه و عملکرد او گفت: «او هر وقت توپ را در اختیار دارد، شاداب‌تر و خطرناک‌تر به نظر می‌رسد. او در حال پیشرفت است و من واقعاً از بازی او لذت بردم.»

این پیروزی سه امتیاز حیاتی برای رئال مادرید در جدول لالیگا به ارمغان آورد و باعث شد تا با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: بازگشت کهکشانی‌ها روی دور بُرد/ رئال با ۲ پنالتی به لیگ قهرمانان رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی