کل‌کل‌های تن‌هاخ و رونالدو ادامه دارد/ طعنه سرمربی منچستریونایتد به کریستیانو؛ یک مهاجم درباره بطری کچاپ صحبت کرد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ بدون اینکه نامی از کریستیانو رونالدو ببرد به او اشاره کرد و جمله معروف او را تکرار کرد.

اریک تن‌هاخ پس از پیروزی ۳-۰ منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون از جمله معروف کریستیانو رونالدو استفاده کرد، بدون اینکه به نام این ستاره پرتغالی اشاره کند.

تن‌هاخ که رابطه پرتنشی با رونالدو در دوران حضور دوباره او در منچستریونایتد در سال ۲۰۲۲ داشت، پس از گلزنی مارکوس رشفورد، درباره انتظاراتش از او صحبت کرد و گفت: «برای هر مهاجمی مهم است که در لیست گلزنان باشد. وقتی اولین گل به ثمر برسد گل‌های بیشتری هم خواهند آمد. یک بار یک مهاجم درباره بطری کچاپ صحبت کرد، وقتی باز شود، گل‌ها سرازیر می‌شوند.»

این جمله درباره کچاپ، پیش از این توسط کریستیانو رونالدو برای توصیف روند گلزنی یک مهاجم استفاده شده بود. رونالدو این جمله را برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ بیان کرد و اخیراً نیز از آن در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا استفاده کرده بود. رونالدو در حین ایفای نقش کلیدی خود در مراسم قرعه‌کشی و فشار دادن دکمه جادویی، گفت: «من گران‌ترین بازیکن جهان بودم و همیشه تحت فشار بودم و می‌پرسیدند: چه زمانی لیگ قهرمانان را می‌بری؟ و ما حدود شش سال منتظر ماندیم، اما همان‌طور که می‌دانید، لیگ قهرمانان و گل‌ها مانند کچاپ هستند. وقتی بازشان می‌کنید، سرازیر می‌شوند!»

با این حال، تن‌هاخ به طور مستقیم به رونالدو اشاره نکرد و او را تنها «یک مهاجم» خواند. این دو چهره همچنان درگیر اختلافات هستند؛ رونالدو اخیراً در مصاحبه‌ای با پادکست ریو فردیناند از تن‌هاخ انتقاد کرد و گفت که منچستریونایتد نیاز به بازسازی کلی دارد.

رونالدو معتقد است که یک مربی نباید بگوید که نمی‌تواند برای قهرمانی لیگ یا لیگ قهرمانان رقابت کند، بلکه باید همیشه روحیه جنگندگی داشته باشد. در مقابل، تن‌هاخ نیز پاسخ داد که رونالدو معتقد است منچستریونایتد نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و افزود که این موضوع تاثیری روی او ندارد و می‌داند تیم در چه وضعیتی قرار دارد.

تنش بین این دو از زمانی آغاز شد که رونالدو پس از بازگشت به اولدترافورد در سال ۲۰۲۲، کمتر از نیم‌فصل زیر نظر تن‌هاخ دوام آورد و پس از مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان، قراردادش با منچستریونایتد فسخ شد. پس از جدایی از یونایتد، رونالدو به عربستان سعودی و تیم النصر پیوست و تا کنون ۶۸ گل و ۱۷ پاس گل در ۷۵ بازی به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی