نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
گزارش لحظه به لحظه بازی‌های لیگ برتر/ شب آفتابی اصفهان، شب شکست تراکتور در تبریز و شب طولانی «وی‌ای‌آر بازی» در قزوین!
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

امروز در لیگ برتر سه بازی برگزار شد که این سه بازی را خبرورزشی تقدیم شما کرد.

به گزارش خبرورزشی، شب افتتاحیه هفته چهارم لیگ برتر بیست و چهارم، شب عجیب و جالبی بود. با پایان فیفا دی، دوباره نوبت رقابتهای باشگاهی است و این رقابتها در ایران با دیدار سپاهان و ملوان آغاز شد. محمد کریمی، کاپیتان سپاهان تک گل میزبان را زد و در عوض، پیام نیازمند هم پنالتی امید نورافکن را گرفت تا در شبی که یک هوادار ملوان فوت کرد، سپاهان هر ۳ امتیاز را در اصفهان نگه دارد. در قزوین، بازی پرگل شمس آذر و استقلال خوزستان تحت تاثیر مکث های طولانی برای بازبینی در اتاق وی ای آر به شدت طولانی و حوصله بر شد. در نهایت وی ای آر دو گل را رد کرد تا بازی ۲-۲ تمام شده باشد آن هم در حالی که گل سوم و پیروزی بخش استقلال خوزستان هیچ شباهتی به آفساید نداشت. در آخرین بازی امشب هم تراکتور ناباورانه در خانه به ذوب آهن باخت. محمد ربیعی که فصل قبل گزینه هدایت تراکتور بود با این پیروزی با ارزش آینده خود را نزد زنوزی، مالک تراکتور گارانتی کرد!

سه بازی شب اول هفته چهارم لیگ برتر بیست و چهارم با این نتایج به پایان رسید؛

سپاهان اصفهان یک - ملوان بندر انزلی صفر

شمس آذر قزوین ۲- استقلال خوزستان ۲

تراکتور تبریز صفر - ذوب آهن اصفهان یک

علیرضا بیرانوند هم از دوراه خارج شده بود تا شاید روی ضربه کرنر گل مساوی را بزند اما دروازه بان ذوب آهن را توپ را روی هوا از آن خود کرد و با ارسال آن به مرکز میدان، داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد؛ ذوب آهن با محمد ربیعی اولین شکست را به دراگان اسکوچیچ تحمیل کرد.

داور در تبریز هفت دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. شش دقیقه از این وقت اضافی گذشته و ذوب آهن همچنان از میزبان خود پیش است.

امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۷۴ بازی تبریز با کارت زرد دوم داور، از زمین اخراج شد تا تراکتور ده نفره دنبال جبران گل خورده باشد.

بازی قزوین با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان رسید.

بعد از ده دقیقه معطلی، گل سوم استقلال خوزستان رد شد اما در تصویر فریز شده ای که تلویزیون نشان داد به هیچ وجه سازنده گل در موقعیت آفساید نبود.

بازی تبریز از دقیقه ۸۰ گذشت و تراکتور همچنان یک گل از میهمان خود عقب است.

دو دقیقه بعد استقلال خوزستان گل سوم را هم زد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت. حالا چهار دقیقه است در اتاق وی ای آر، در حال بازبینی این صحنه هستند.

گل مساوی برای استقلال خوزستان در قزوین. دقیقه ۹۳ ارسال کرنر روی تیر اول و ضربه سر منجر به گل مساوی از بازیکن شماره ۱۷ استقلال خوزستان. حامد بحیرایی بازی را مساوی کرد.

گل برای ذوب آهن در تبریز؛ دقیقه ۶۶ امید لطیفی روی یک کار گروهی، دروازه بیرانوند را باز کرد.

بازی تراکتور و ذوب آهن تا دقیقه ۶۵ بدون گل مساوی بود اما ذوب آهن دقیقه ۶۶ به گل رسید.

گل دوم برای شمس آذر در بازی قزوین. علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای بار دوم دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

بازی فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان تمام شد. نمی توان نقش پیام نیازمند را در این پیروزی نادیده گرفت. گل سپاهان را کاپیتان کریمی شد اما این پیام نیازمند بود که با گرفتن پنالتی امید نورافکن، سپاهان را از زدن گل دوم بی نیاز کرد و با یک کلین شیت شیرین، چهارمین ۳ امتیاز را برای مورایس گرفت.

در تبریز، بازی تراکتور و ذوب آهن بدون گل به دقیقه ۶۰ نزدیک می شود، در فولادشهر اصفهان پنجمین دقیقه از وقت تلف شده را هم پشت سر گذاشتیم و سپاهان یک بر صفر از ملوان پیش است و در قزوین، حوالی دقیقه ۸۰، بازی شمس آذر و استقلال خوزستان، یک-یک مساوی است.

در قزوین شمس آذر یکسره حمله است. بازی به دقیقه ۷۵ نزدیک شده و شمس آذر که وی ای آر گل دومش را رد کرد، برای زدن گل برتری فشار می آورد.

در فولادشهر، داور چهارم بازی، تابلوی اعلام وقت تلف شده را بالا برد؛ بازی سپاهان و ملوان که با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان در جریان است، ۶ دقیقه وقت اضافه دارد.

در تبریز نیمه دوم بازی تراکتور و ذوب آهن آغاز شد.

در قزوین، شمس آذر روی یک ارسال به گل دوم رسید اما در اتاق وی ای آر این گل رد شد. این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. میلاد فخرالدینی زننده این گل مردود بود.

بازی شمس آذر و استقلال خوزستان هم تا دقیقه ۵۵ با نتیجه مساوی یک - یک در جریان است.

هفتاد دقیقه از بازی سپاهان و ملوان گذشت و همچنان شاگردان مورایس، با گل محمد کریمی، یک بر صفر از ملوان مازیار زارع پیش هستند.

پایان نیمه اول بازی تراکتور و ذوب آهن بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازی قزوین با بیست دقیقه تاخیر شروع شد.

دقیقه ۶۰: امید نورافکن پشت ضربه پنالتی ایستاد که پیام نیازمند دست او را خواند.

دقیقه ۵۵ پای پیام نیازمند ناخواسته روی پای غندی پور رفت و موعود بنیادی فر با کمک وی ای آر برای ملوان اعلام پنالتی کرد

آغاز نیمه دوم بازی اصفهان و شروع حمله های دو تیم...

پایان نیمه اول در دو بازی فولادشهر و قزوین و آغاز بازی تبریز... تا این لحظه؛ سپاهان یک بر صفر از ملوان پیش است، بازی شمس آذر و استقلال خوزستان یک - یک مساوی است و بازی تبریز هم تا دقیقه ۲۲ بدون گل مساوی است.

گل مساوی برای شمس آذر قزوین؛ گل به خودی بهروز بارانی در پنجمین دقیقه از وقت تلف شده بازی قزوین، نتیجه را یک بر یک مساوی کرد.

گل برای سپاهان؛ دقیقه ۴۴ بازی محمد کریمی کاپیتان سپاهان به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ملوان را گشود.

بازی اصفهان تا دقیقه ۳۷ بدون گل مساوی است و بازی قزوین تا دقیقه ۳۳ با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان در جریان است.

گل برای استقلال خوزستان؛ دقیقه ۲۵ بازی قزوین، استقلال خوزستان موفق به گلزنی شد. تیوی بیفوما که دروازه استقلال تهران را باز کرده بود، این بار دروازه شمس آذر را باز کرد.

بازی سپاهان و ملوان در فولادشهر به خاطر درگیری هواداران ملوان با نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه متوقف شده است. مازیار زارع کنار زمین از ماموران درخواست می کند امنیت طرفداران ملوان را تامین کنند. هواداران سپاهان خود را از این ماجرا دور نگه داشته اند. بازی بعد از پنج دقیقه توقف، دوباره از سر گرفته شد.

بازی اصفهان تا دقیقه ۲۵ و بازی قزوین تا دقیقه ۲۰ بدون گل، مساوی است.

دقیقه ۲۰ بازی سپاهان، در پی حمله ملوان بندرانزلی و برخورد مهاجم ملوان و مدافع سپاهان، بازی متوقف شد تا از طریق وی ای آر، صحنه بازبینی شود. نظر کمک داور ویدیویی در این صحنه مشکوک، اعلام پنالتی نبود و بازی ادامه پیدا کرد.

بازی اصفهان تا دقیقه ۱۵ بدون گل مساوی است و بازی قزوین هم تا دقیقه ۱۱ بدون گل در جریان است.

پیش از بازی

به گزارش خبرورزشی، تیم های سپاهان و ملوان در رقابت های هفته چهارم لیگ برتر کشورمان امروز، جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

ترکیب تیم های سپاهان و ملوان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشورمان اعلام شد.

ترکیب تیم سپاهان:

۱. پیام نیازمند ۲. هادی محمدی ۵۵. امین حزباوی ۶۶. وحدت هنانوف ۲۲ صالح حردانی ۶. برایان دابو ۸. محمد کریمی ۱۴. آریا یوسفی ۲۳. محمدمهدی محبی ۵. رضا اسدی ۷. مهدی لیموچی.

سرمربی: خوزه مورایس

ترکیب تیم ملوان:

۳۳. حبیب فرعباسی ۵. سعید کریمی ۲۱. یونس اکبرپور ۲. سامان تورانیان ۸. امید نورافکن ۲۸. نیما انتظاری ۷۷. ابوذر صفرزاده ۱۰. محمد عمری ۲۰. محمدرضا رضایی ۱۱. رضا جعفری ۱۷. رضا غندی پور.

سرمربی: مازیار زارع

(اعداد کنار اسامی، شماره پیراهن بازیکنان است)

گفتنی است تیم سپاهان با ۹ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر کشورمان قرار دارد و تیم ملوان با ۷ امتیاز سوم است.

همچنین همزمان با این بازی، شمس آذر قزوین در این شهر از استقلال خوزستان پذیرایی می کند و از ساعت ۱۹:۳۰ نیز تراکتور در تبریز میزبان ذوب آهن است!

با آغاز این سه بازی، خبرورزشی شروع به گزارش لحظه به لحظه لیگ برتر می کند.

ترکیب تراکتور و ذوب آهن

تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ذوب آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز جدی، سیدمحمد قریشی، رامتین سلیمان نژاد، فردین یوسفی، مجید علیاری، مهدی ممی زاده، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرپاد، فریبرز گرامی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب شمس آذر و استقلال خوزستان

شمس آذر:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، امیرمحمد نسایی، شایار زبرجد، ایمان اکبری، مجتبی فخریان، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، و صادق آلبوصبیح.

سرمربی: سعید دقیقی

استقلال خوزستان:

احمد گوهری، آرام عباسی، سیدمحمد حسینی، بهروز بارانی، سبحان پسندیده، ساویو روبرتو، تیوی بیفوما، کاینا نونس، محمود مطلق‌زاده، علی هلیچی

سرمربی: میودراگ بوژوویچ.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهدی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    هوادارای تراختور بهتر از همین هفته تمرین عیبی یوخ شروع کنن که یک وقت کم نیارن
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    هفته گذشته استقلال باخت و این هفته تراکتور و بازی بعدی هم سپاهان چرا چون سپاهان هنوز به زمین سفت نرسیده است و اما تراکتور. تراکتور بادش خوابید تیم بادکنکی خیلی زود ترکید. گفتم بازيکناني که برای پول بیشتر به تیم ضعیف تری چون‌ تراکتور و سپاهان میروند خیلی زود وا میدهند نمونه‌اش بیراوند
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    هفته گذشته استقلال باخت و این هفته تراکتور و بازی بعدی هم سپاهان چرا چون سپاهان هنوز به زمین سفت نرسیده است و اما تراکتور. تراکتور بادش خوابید تیم بادکنکی خیلی زود ترکید. گفتم بازيکناني که برای پول بیشتر به تیم ضعیف تری چون‌ تراکتور و سپاهان میروند خیلی زود وا میدهند نمونه‌اش بیراوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی