نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
۲ |
۰
فولاد – خیبر؛ کورس ۴ امتیازی‌ها برای ۳ امتیاز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین بازی هفته چهارم تقابل حساس فولاد در مقابل خیبر است.

به گزارش خبرورزشی، به دلیل حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان بازی‌های این دو در هفته چهارم به تعویق افتاده و مسابقات این هفته با ۶ بازی برگزار می‌شود که این مسابقه در اهواز آخرین آنهاست.

شناسنامه بازی

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

داور:علی بای

کمکها: فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب

نکات بازی

  • فولاد با ۴ امتیاز حاصل یک برد (هفته اول-نساجی) یک مساوی (هفته دوم-مس) و یک باخت (هفته سوم-پرسپولیس) در رتبه دهم میزبان خیبر رتبه هفتمی است. خیبر هم هفته اول هوادار را برد، هفته دوم به سپاهان باخت و بازی قبل با ذوب آهن مساوی کرد و ۴ امتیاز دارد!
  • اگرچه خیبر یک تیم تازه وارد به لیگ برتر است اما با خیل عظیم طرفدارانش قطعاً برای بزرگان خط و نشان خواهد کشید. فولاد هم که یک تیم جامدار در فوتبال ماست و برای فراموش کردن خاطرات تلخ فصل قبل این فصل با یحیی گل محمدی و ادعای بالا نشینی آمده است.
  • فصل قبل خیبر در لیگ آزادگان بود. نماینده خرم آباد برای اولین بار به سطح اول فوتبال رسیده و هیچ پیشینه‌ای از رقابت دو باشگاه به صورت رسمی وجود ندارد.
  • فولاد معدود تیم‌های ماست که تمام جام‌های فوتبال را دارد. قهرمانی لیگ (دو بار) قهرمانی جام حذفی و سوپر جام و حضور در آسیا که تا این لحظه هنوز هم تیمی بعد فولاد تا یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا بالا نیامده است
  • خیبر یک بار در سال ۶۵ پرسپولیس را در جام حذفی با گل رضا محمدی اصل برد. روی نیمکت فولاد یحیی گل محمدی و حمید مطهری با پیشینه پرسپولیسی بودن نشستند و رضا مهاجری بدش نمی‌آید آن اتفاق تاریخی را دوباره رقم بزند!
  • بعد از اتفاقاتی که در دیدار استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای اهواز افتاد حالا فولاد مقابل چشم هوادارانش دوباره در این ورزشگاه بازی می‌کند.
  • خیبر بعد از دو میزبانی در خرم آباد مقابل ۲ تیم اصفهانی که با یک باخت برابر سپاهان و یک مساوی برابر ذوب آهن همراه شد، دوباره بیرون خانه به میدان می‌رود آن هم با این خاطره خوب که بازی اول را بیرون خانه برد! اما فولاد در تنها میزبانی قبلی این فصل مساوی کرد.
  • هواداران فولاد از یحیی گل محمدی توقعاتی دارند که هنوز رخ نداده و کجا بهتر از بازی مقابل خیبر در خانه برای کسب اولین پیروزی خانگی فصل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی