نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
انتقاد کریستیانو رونالدو از تن‌هاخ: باید به حرف‌های نیستلروی گوش دهد/ من گذشته را فراموش نمی‌کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو معتقد است که منچستریونایتد باید همه چیز را بازسازی کند تا بتواند دوباره به جمع برترین‌ها بپیوندد.

کریستیانو رونالدو از اریک تن‌هاخ، سرمربی فعلی منچستریونایتد، انتقاد کرده و معتقد است که باشگاه برای رقابت در سطح بالای فوتبال نیاز به بازسازی کامل دارد.

تن‌هاخ که پس از کسب رتبه هشتم در فصل گذشته لیگ برتر، تحت فشار زیادی قرار دارد، فصل جدید را نیز با دو شکست در سه بازی آغاز کرده است. رونالدو در انتقاد از سرمربی هلندی گفت: «تن‌هاخ گفته که تیم نمی‌تواند برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان رقابت کند. اما به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد نباید چنین حرفی زد. شما باید تلاش کنید و بجنگید.»

رونالدو که در دو دوره در منچستریونایتد بازی کرده بود و سپس به باشگاه النصر عربستان پیوست، اضافه کرد: «شاید از نظر ذهنی بگویید که پتانسیل قهرمانی را نداریم، اما نمی‌توان این حرف را علنی گفت. شما باید تلاش کنید و برای بهترین‌ها بجنگید. من می‌خواهم منچستریونایتد تا جایی که می‌تواند بهترین باشد. من این باشگاه را دوست دارم و آدمی نیستم که گذشته را فراموش کنم.»

رونالدو که در اولین دوره حضورش در منچستر موفق به کسب سه عنوان قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و چندین جام داخلی شد، در بازگشت دوباره به این باشگاه در سال ۲۰۲۱، پس از به ثمر رساندن ۱۴۵ گل در ۳۴۶ بازی، در نهایت در دسامبر ۲۰۲۲ به النصر عربستان پیوست. او در یک مصاحبه بحث‌برانگیز با پیرس مورگان، قبل از ترک باشگاه، اعلام کرد که احساس می‌کند باشگاه به او خیانت کرده. رونالدو همچنین از عدم پیشرفت باشگاه پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ انتقاد کرد و گفت: «هیچ تحولی در باشگاه صورت نگرفته است و به نظرم آنها باید همه‌چیز را بازسازی کنند. منچستریونایتد هنوز یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست، اما برای رقابت در سطح بالا نیاز به تغییرات اساسی دارد.»

او از تصمیم باشگاه برای اضافه کردن رود فان‌نیستلروی به کادر فنی تن‌هاخ استقبال کرد و گفت: «اگر تن‌هاخ به حرف‌های رود گوش دهد، می‌تواند به خودش و تیم کمک کند.»

رونالدو همچنین تأکید کرد که باشگاه باید از افرادی که در گذشته در این تیم حضور داشتند، مثل ریو فردیناند، روی کین، پل اسکولز و سر الکس فرگوسن مشورت بگیرد و افزود: «باشگاه را نمی‌توان بدون دانش و تجربه افرادی که در رختکن حضور داشته‌اند، بازسازی کرد. کسانی که فوتبال را درک می‌کنند باید در تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته باشند.»

رونالدو در پایان اظهار امیدواری کرد که حضور فان‌نیستلروی بتواند به بهبود وضعیت باشگاه کمک کند و گفت: «اگر سرمربی به او گوش دهد، می‌توانند پیشرفت کنند و وضعیت باشگاه را بهبود بخشند.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی