نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
۱۳ |
۲۰
سقف بودجه باشگاه‌ها افزایش پیدا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیات رییسه فدراسیون فوتبال با مصوبه‌ای جدید با افزایش سقف بودجه، باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

مهلت ثبت نام بازیکنان باشگاه‌های  ایرانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ الیت در شرایطی امشب به پایان می‌رسد که در ساعات پایانی هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مصوبه‌ای مهم، با افزایش سقف بودجه باشگاه‌های آسیایی موافقت کرده است و به این ترتیب مشکل بزرگ باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان خود حل خواهد شد.

این مصوبه با ورود مستقیم مهدی تاج برای کمک به باشگاه‌های آسیایی و همراهی هیات رییسه انجام شد و به این ترتیب مشکل بسیار بزرگ باشگاه های آسیایی برای ثبت قرارداد بازیکنانشان حل خواهد شد.

گفتنی است فشردگی مسابقات و سرمایه‌گذاری هنگفت رقبای آسیایی شرایطی را فراهم کرد که  مدیران فدراسیون برای کمک بیشتر به باشگاه‌های ایرانی، بتوانند بدون بحران و مشکل خاصی قرارداد بازیکنان خود را برای آماده کردن لیست نهایی ثبت کنند.

در این رابطه باید منتظر اطلاع رسانی رسمی فدراسیون فوتبال باشیم.

طبق شنیده‌ها شاید حتی فضا به سمتی برود که برای کمک بیشتر به نمایندگان فوتبال ایران در آسیا، حتی یک یا دو سهمیه بیشتر برای جذب بازیکن هم در اختیار آنها قرار بگیرد تا از نظر تعداد بازیکن ثبت نامی فاصله با رقبای آسیایی کمتر شود.

گفتنی است قوانین مصوب شده امسال، عملا فضایی را به وجود آورده بود که باشگاه‌های ایرانی به صورت اتوماتیک بازیکنان کمتری نسبت به رقبای خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: پشت پرده تازه ترین تلاش ها برای افزایش سقف بودجه؛ دو، سوم هیات رییسه موافق نیستند/ چه کسی وزیر ورزش را وارد ماجرا کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ساوالان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    ایا عدالت در فوتبال ما هست... اول فصل سقف افزایش نیافت. نصف تیم رفت.. بعضی تیم ها سقف را رد کردند بعدا فدراسیون برای تخلفشان جامعه عمل بوشاند.. باید برویم شخصا درب فدراسیون.... چرا اول فصل سقف را افزایش ندادید.. کی داره کارشکنی میکنه...
  • تیم مظلوم وهمیشه قهرمان ایران IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    نگید باشگاه های ایرانی بگید استقلال وسپاهان قانون و رعایت قانون و سختگیری قانونی فقط برای پرسپولیسه.
  • زیگزاگ IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    افزایش سقف خبر خوبیه اما یه نکته داره. این افزایش فقط برای ۴ تیمه. این ۴ تیم بازیکن خوب میگیرند و در لیگ خودمون هم ازشون استفاده میکنند. یعنی شرایط نابرابر با ۱۲ تیم دیگه. درسته که بودجه ی خیلی از تیم ها به نصف سقف فعلی هم نمیرسه اما دلیل نمیشه تیمها از شرایط و امتیازات نامساوی برخوردار باشند. اینهم از آزمون و خطاهای فدراسیونه. بعدا میفهمند که اینکارشون اشتباه بوده. مگه دونستن این مسائل سخته که نمیتونند پیش بینی کنند. درست مثل قوانین سقف در سال گذشته که مجبور به اصلاحش شدند. چند تا حقوق دان اونجاست که نمیدونیم چکار میکنند. این قوانین رو بدید فردوسی پور، بهتر تدوین میکنه.
  • امیر IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    واقعاً، فدراسیون فوتبال برای پنهان کردن تخلف سقف بودجه تیمهای سپاهان و استقلال چه گنده بزرگی به تاریخچه تصمیمات فسادزا خود افزود ، اقلن نمی گذاشتید تا تیم پرسپولیس تکمیل نفرات بکنه و با بودجه جدید یارگیری بکنه نه الان به دروغ اعلام کنید برای مبارزه در مسابقات آسیایی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی