نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
پاسخ منفی منتظر محمد به قرارداد جدید استقلالی‌ها/ اختصاصی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خلاف ادعای یکی از بوقچی‌های استقلال، هنوز هیچ توافقی بین منتظر محمد و این باشگاه انجام نشده است.

به گزارش خبرورزشی، ساعاتی پیش بود که یکی از بوقچی‌های استقلال با انتشار یک استوری کنار منتظر محمد، از بازگشت وی به فهرست تیم خبر داد. کاری به این موضوع نداریم که وقتی باشگاه استقلال رسانه رسمی دارد و هم باشگاه و هم کادرفنی دارای رسانه های فراوانی هستند، چرا یک بوقچی باید منبع اطلاع رسانی باشگاه باشد اما این خبر از بیخ و بن غلط است.

پیگیری‌های خبرورزشی از بغداد و یکی از اعضای خانواده منتظر نشان می‌دهد هنوز هیچ توافقی بین ملی پوش عراقی و آبی‌ها انجام نشده و داستان از این قرار است که باشگاه استقلال برای این بازیکن، یک قرارداد جدید با مبلغی متفاوت ارسال کرده چرا که به دلیل خارج کردن وی از لیست، قرارداد قبلی از اعتبار خارج شده بود. با این حال منتظر محمد با مبلغ و مفاد قرارداد جدید موافق نبوده و برای همین به باشگاه ایرانی پاسخ منفی داده است.

این درحالی است که او با استقلال دو فصل دیگر قرارداد ریالی داشت اما حالا که باشگاه فسخ یکطرفه کرده و منتظر از لیست کنار گذاشته شده، باید یک بار دیگر طرفین به توافق برسند. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده و به همین دلیل منتظر محمد در عراق مانده و هنوز به ایران سفر نکرده است.

قراردادی که علی خطیر با این بازیکن امضا کرد، هفت و نیم میلیارد تومان برای سال اول و ده میلیارد تومان برای سال دوم بود که بعد از انتقال قرضی منتظر به مس رفسنجان، یک سال دیگر به قرارداد او اضافه شد و دستمزد ریالی منتظر محمد برای سال سوم؛ دوازده و نیم میلیارد تومان بود. استقلال با فسخ یکطرفه این مبالغ را باطل کرد و حالا احتمالا باید دلاری با او تمدید کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • خلیل خدی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    از اکثر بازیکنان خوبتره. بلد نیستید ازش استفاده کنید
  • Mehran UA ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    احسنت بر منتظر محمد، سمیعی و شخص نکونام بی احترامی بدی بهش کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی