نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
کریستیانو رونالدو: به رئال مادرید می‌گویند خوش‌شانس؟/ این بهترین باشگاه در تاریخ است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو ادعاهایی در مورد خوش‌شانسی رئال مادرید را رد کرد و این تیم را بهترین باشگاه تاریخ فوتبال دانست.

کریستیانو رونالدو در واکنش به ادعاهایی مبنی بر خوش‌شانسی رئال مادرید، این تیم را بهترین باشگاه تاریخ فوتبال دانست و تأکید کرد که موفقیت‌های این باشگاه حاصل برنامه‌ریزی و آماده‌سازی دقیق است.

رئال مادرید فصل گذشته با فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشت و با اضافه کردن ستارگانی مانند کیلیان امباپه و اندریک برزیلی، به ترکیب خود عمق بیشتری بخشید. این تیم طی ۱۰ سال گذشته ۶ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده و تیم کارلو آنچلوتی به دنبال ادامه روند موفقیت در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ است.

مادرید طی سال‌های اخیر اغلب به عنوان تیمی خوش‌شانس توصیف شده، چرا که در لحظات پایانی موفق به بردهای دراماتیک شده یا از شکست بازگشته است. با این حال، کریستیانو رونالدو توضیح داد که موفقیت‌های مداوم رئال مادرید حاصل شانس نیست.

فوق‌ستاره پرتغالی در دوران حضور خود در مادرید عناوین زیادی کسب کرد و همچنان با ۴۵۰ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. او در گفت‌وگو با ریو فردیناند در یوتیوب درباره این موضوع گفت: «رئال مادرید تیمی است که تحت فشار عجله نمی‌کند، به همین دلیل برخی فکر می‌کنند خوش‌شانس است. اما این شانس نیست؛ بلکه آنها برای این لحظات آماده می‌شوند. برنابئو جو و انرژی خاصی دارد و با سایر مکان‌ها متفاوت است و وقتی تیم‌های بزرگ به آنجا می‌آیند فشار بسیار زیادی در فضا وجود دارد و آنها در دقیقه ۸۵ یا ۹۰ گل می‌زنند. از نظر من رئال مادرید بهترین باشگاه در تاریخ فوتبال است.»

رونالدو در ادامه افزود: «رئال مادرید همیشه بهتر خواهد شد. با وجود ستاره‌هایی مثل امباپه، آنها همچنان یکی از بهترین تیم‌های جهان خواهند بود.»

رونالدو در تابستان ۲۰۰۹ با مبلغ رکوردشکن ۸۰ میلیون پوند به رئال مادرید پیوست و خیلی زود به چهره اصلی تیم تبدیل شد. در مراسم معارفه او که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، ۸۰ هزار هوادار حضور یافتند که همین امر نشان‌دهنده انتظارات بالا و هیجان هواداران برای حضور این ابرستاره در تیم‌شان بود. رونالدو ۹ فصل در رئال مادرید بازی کرد و با این تیم موفق به کسب چندین قهرمانی از جمله ۴ عنوان لیگ قهرمانان اروپا شد و نام خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه جاودانه کرد. او به تازگی ۹۰۰مین گل دوران حرفه‌ای خود را نیز در پیروزی تیم ملی پرتغال مقابل کرواسی در لیگ ملت‌ها به ثمر رساند و همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید؛ باارزش‌ترین تیم فوتبال جهان/ کهکشانی‌ها، پادشاه نقل‌وانتقالات

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی