نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
۰ |
۰
بایرن ستاره‌اش را به رئال مادرید نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید دو ستاره آلمانی را در تیررس خود قرار داده اما بایرن مونیخ هیچ تمایلی به از دست دادن ستاره جوانش ندارد.

جمال موسیالا، ستاره درخشان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، و فلوریان ویرتس از مهره‌های باارزش آلمانی‌ها هستند. هر دو بازیکن ۲۱ ساله هستند و رئال مادرید نیز به جذب هر دو نفر علاقه نشان داده، اما به نظر می‌رسد که انتقال موسیالا دشوارتر باشد. ویرتس در بایرلورکوزن به خوبی سازگار شده اما احتمالاً آنها در آینده‌ای نزدیک ستاره بازیساز خود را رها خواهند کرد. در حالی که بایرن مونیخ هیچ تمایلی به از دست دادن موسیالا ندارد. قرارداد موسیالا تا سال ۲۰۲۶ معتبر است و به همین دلیل بایرن باید در سریع‌ترین زمان ممکن قرارداد جدیدی امضا کند. اگر آنها نتوانند قبل از تابستان آینده قرارداد جدیدی به امضا برسانند، در وضعیت دشواری قرار خواهند گرفت.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر نقل و انتقالات، گزارش داده که بایرن مونیخ به شدت مصمم است تا موسیالا را در تیم نگه دارد. او در وبسایت خود گفت: «مذاکرات درباره تمدید قرارداد موسیالا ادامه دارد و بایرن مونیخ اطمینان دارد که می‌تواند این ستاره را به تیم خود متعهد کند. این موضوع برای هیئت مدیره بسیار اهمیت دارد و آنها نمی‌خواهند در این زمینه شکست بخورند. مذاکرات ادامه دارد و هنوز زود است که بگوییم نتیجه چه خواهد شد.»

موسیالا که تا سال ۲۰۲۶ با بایرن مونیخ قرارداد دارد، در حال حاضر به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که باشگاه آلمانی برنامه‌های ویژه‌ای برای او در نظر گرفته است. با توجه به احتمال پیوستن آلفونسو دیویس به رئال مادرید به صورت رایگان در تابستان آینده، حفظ موسیالا برای بایرن اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

این تلاش‌های بایرن مونیخ نشان می‌دهد که باشگاه قصد دارد این بازیکن را در مرکز پروژه‌های آینده خود نگه دارد. اگر موسیالا به رئال مادرید برود یکی از ستارگان این تیم خواهد شد اما اگر در بایرن بماند تیم حول محور او خواهد چرخید.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی