نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
۰ |
۰
هر وقت صلاح بدانم دست به تعویض می‌زنم/ تعارفی با کسی ندارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هلند در بازی با آلمان در لیگ ملت‌های اروپا به تساوی ۲-۲ رسید و سرمربی این تیم از عملکرد بازیکنانش در مقابله با تیمی به سرسختی آلمان تقدیر کرد.

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از تساوی ۲-۲ تیمش با آلمان در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، اظهار داشت که تعویض‌های خود را بر اساس نیاز و صلاح‌دید خود انجام می‌دهد.

کومان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: «مقابله با تیمی مانند آلمان زمانی که عقب بیافتید، بسیار دشوار است. خوشحالم که توانستیم بعد از دریافت گل دوم، بازی را به تساوی بکشانیم.»

وی درباره گل زودهنگام تیمش افزود: «شروع خوبی داشتیم و با وجود فشار شدید آلمانی‌ها، توانستیم با استفاده از توپ بلند و پاس عالی رایان گراونبرخ، موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. گل تیجانی ریندرز نیز فوق‌العاده بود و از هر دوی آنها تشکر می‌کنم.»

کومان همچنین از عملکرد برایان بروبی، مهاجم تیم، تمجید کرد و گفت: «بروبی به راحتی مدافعان آلمان را تحت فشار قرار داد. حتی اگر گل نزند، عملکردش فوق‌العاده بود و از فرصت دادن به او کاملاً راضی هستم.»

وی درخصوص تعویض ماتایس دی‌لیخت در نیمه دوم گفت: «من تعارفی با بازیکنان ندارم و هر زمان که صلاح بدانم دست به تعویض می‌زنم. دی‌لیخت بازیکن مهمی برای هلند است و در بازی‌های آینده نیز در خط دفاعی ما خواهد بود.»

کومان همچنین در مورد مصدومیت ناتان آکه گفت: «میزان دقیق مصدومیتش مشخص نیست، اما بازیکنانی که به جای او وارد میدان شدند، عملکرد خوبی داشتند. به طور کلی از عملکرد تیم در مقابل آلمان راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز به همین شکل عمل کنیم.»

بیشتر بخوانید: بازیکنانم برای تیم و کشور از جان مایه می‌گذارند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی