نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
پشت پرده تازه ترین تلاش ها برای افزایش سقف بودجه؛ دو، سوم هیات رییسه موافق نیستند/ چه کسی وزیر ورزش را وارد ماجرا کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز جلسه مهمی برای بالا بردن سقف بودجه و به پیشنهاد مهدی تاج برگزار می شود.

به گزارش خبرورزشی، به نظر می رسد درخواست باشگاه سپاهان برای بالا بردن سقف بودجه به حدی جدی شده که حالا رییس فدراسیون فوتبال را نیز به تکاپو انداخته است. به هرحال این یک واقعیت است که هرچقدر مهدی تاج در اظهارات قبلی خود و در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات از اجرای صد در صد قانون برای رعایت سقف هزینه باشگاه ها صحبت می کرد، این روزها به دنبال آن است تا سقف بودجه چند باشگاه لیگ برتری را بالاتر ببرد. تمام جلساتی که پیش از این برای افزایش سقف بودجه برگزار شد به واسطه مخالفت باشگاه پرسپولیس که در این مسیر بازیکنان زیادی را از دست داد، به جایی نرسید و حالا به نظر می رسد قرار است امروز با اسم رمز درخواست وزیر ورزش، اعضای هیات رئیسه به بالا رفتن سقف بودجه رای دهند.

همان طور که می دانید 11 نفر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستند و برای تصویب یک قانون یا تغییر آن باید 1+50 درصد، رای مثبت بدهند.

پیگیری های خبرورزشی حکایت از آن دارد که علاوه بر مهدی تاج، فقط محمدرضا ساکت و احتمالا یک عضو دیگر امیدوار به بالا رفتن سقف بودجه هستند اما بقیه نفرات نه.

منصور قنبرزاده، میرشاد ماجدی و بهرام رضاییان به شدت مخالف تغییر قانون هستند. محمد مهدی نبی که بستری است و احسان اصولی نیز خارج از کشور است و در جلسه امروز حاضر نیست و البته که هنوز رای براتی مشخص نیست. او پیش از این مخالفت خود را اعلام کرده بود اما به تازگی گویا تغییر نظر داده است.

از این رو باید دید چند عضو هیات رییسه موافق با بالا رفتن سقف هزینه باشگاه ها هستند و درنهایت پس از مدتها قانون قبلی را پس از گذشت سه هفته از لیگ برتر تغییر خواهند داد یا نه.

اما موضوعی که مهم تر به نظر می رسد این است که خلاف ادعای صورت گرفته مبنی بر این که جلسه هیات رییسه برای افزایش سقف بودجه به خاطر لایحه درخواستی وزیر جدید ورزش است اما پیگیری های پرسپولیسی ها حاکی از آن است که احمد دنیا مالی دخالتی در این قضیه نداشته و همین موضوع یک ابهام بزرگ ایجاد کرده است.

پرسپولیسی‌ها معتقدند وزیر ورزش به هیچ وجه چنین درخواستی را مطرح نکرده و فدراسیون فوتبال به دلیل درخواست دو باشگاه استقلال و سپاهان، اصرار به افزایش سقف بودجه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    کیسه لانه ی فساد هست
    • احمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      شنبه جلوی فدراسیون فوتبال، باید مشخص بشه که چقدر رشوه گرفتن، چرا صبر کردن تا پرسپولیس جذب بازیکنانش تموم بشه بعد سقف رو افزایش دادت.
    • یلدای پرسپولیس IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      درویش باید اخراج بشه، دیگه صبرمون تموم شد.
    • سعید IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      وقتی فدراسیون از ترس زنوزی تخلف میکنه باید فاتحه فوتبال رو خوند
  • ساوالان IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    اگر سقف را افزایش دهید.. طرفداران شخصا تاج را از فدراسیون بیرون خواهند کرد... ای بابا.. باید اول فصل این کار می کردید.. نصف تیم را بخاطر سقف از دست دادیم. بعدا دارند قانون را عوض می کنند.. افزایش سقف برای سال اینده... اوف بر این فوتبال
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      از تهدید زنوزی ترسیدن
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      از تهدید زنوزی ترسیدن
    • شهروند خوب IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      یه سوال مهم، تراکتورسازی و کیسه و سپاهان از کجا می‌دونستن که سقف قرارداد افزایش پیدا میکنه که بیشتر از سقف قرارداد خرید کردن؟؟
  • مرتضی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    بعد میگن پرسپولیس تیم حکومتیه.
    • کیسه‌کش هوچیگر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      موندن تا پرسپولیس بوپوندزا و نیانگ رو بخاطر سقف قرارداد از دست بده بعد سقف رو افزایش دادن. باید بریم تاج و کل فدارسیون نشین‌ها رو از اتاقشون بندازیم بیرون. باید مشخص بشه که فدراسیون چقدر رشوه گرفته.
  • ی ا فوتبالي IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    کسانی که می‌خواهند سقف بودجه را بالا ببرند به دو تیم خدمت وبه بقیه تیم‌های لیگ بزرگترین خيانت را میکنن
  • گلگهر مظلوم همیشگی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    شما فکر کردید که گلگهر پول نداره بازیکن گران بخرد؟؟ چرا باید ۴ تیم بیشتر از سقف بتوانند خرید کنند؟!!!!!! مگر خون این ۴ تیم رنگی تر است؟!!!!! دیگر باید فاتحه این ورزش فاسد را خواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی