نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
۰ |
۰
هدایت تیم ملی انگلیس برای من راحت نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لی کارسلی، سرمربی موقت تیم ملی فوتبال انگلیس، اعتراف کرد که قرار گرفتن در این سمت فشار زیادی را روی دوشش گذاشته است.

لی کارسلی پس از کناره‌گیری گرت ساوتگیت به طور موقت هدایت سه‌شیرها را برعهده گرفته و هنوز مشخص نیست که آیا به طور دائمی این نقش را ادامه خواهد داد یا خیر، اما تا اینجای کار که نتایج خوبی کسب کرده است.

پس از پیروزی در دیدار هفته گذشته مقابل ایرلند، انگلیس شب گذشته با نتیجه ۲-۰ فنلاند را شکست داد. این برد که با دو گل از هری کین به دست آمد، موقعیت تیم ملی انگلیس را در پایان هفته دوم رقابت‌ها مستحکم‌تر کرد. کارسلی احتمالاً تا ماه اکتبر و مسابقات ملی بعدی انگلیس هم همچنان سرمربی موقت باقی بماند چراکه فدراسیون فوتبال انگلیس هنوز تصمیم نهایی درباره آینده سرمربی‌گری این تیم را اعلام نکرده است.

او پس از بازی شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه آی‌تی‌وی اظهار داشت: «صادقانه بگویم، در این شغل احساس راحتی نمی‌کنم. از منطقه امن خودم خارج شده‌ام. این تجربه جذاب و آموزنده بوده، اما من و تیم مربیان باید هر روز با استانداردهای بالایی کار کنیم. خوش‌شانس بودیم که دو نتیجه خوب گرفتیم و حالا باید ببینیم آینده چه خواهد شد.»

کارسلی که پیشتر تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس را به قهرمانی در مسابقات اروپایی ۲۰۲۳ رسانده بود، در این بازی به چند بازیکن جدید فرصت حضور در ترکیب تیم بزرگسالان را داد. آنخل گومز، هافبک لیل، اولین بازی خود را برای انگلیس انجام داد و نونی مادوئکه نیز اولین حضورش را با یک پاس گل ثبت کرد.

سرمربی موقت انگلیس درباره عملکرد تیم گفت: «بازیکنان نشان دادند که چقدر خوب و منظم بازی می‌کنند. آنها دستورات ما را به خوبی اجرا کردند و شایستگی خود برای حضور در تیم ملی را ثابت کردند. همچنین به هری کین بابت صدمین بازی ملی و دو گلی که به ثمر رساند، تبریک می‌گویم.»

جالب است بدانید که هری کین سومین بازیکنی است که در صدمین بازی خود برای تیم ملی فوتبال مردان انگلیس موفق به گلزنی می‌شود. پیش از او، وین رونی در سال ۲۰۱۴ مقابل اسلوونی و بابی چارلتون در سال ۱۹۷۰ مقابل ایرلند شمالی، در صدمین بازی ملی خود گلزنی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: تابستان بدی داشتم اما از بازگشت به تیم ملی خوشحالم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی