نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
۰ |
۰
بازیکنانم برای تیم و کشور از جان مایه می‌گذارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یولیان ناگلزمن پس از تساوی تیمش مقابل هلند عنوان کرد که بازیکنانش از هیچ تلاشی برای تیم و کشور دریغ نمی‌کنند.

در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌های هلند و آلمان در دیداری جذاب که در ورزشگاه یوهان کرویف آمستردام برگزار شد، به تساوی ۲-۲ دست یافتند. تیم هلند با گل زودهنگام تیجانی ریندرز بازی را آغاز کرد، اما آلمان با گل‌های دنیس اونداف و یاشوا کیمیش موفق شد نیمه اول را با برتری به پایان برساند. در نیمه دوم، دنزل دومفرایس با گل تساوی، تیمش را از شکست نجات داد.

یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمان، پس از این مسابقه درباره عملکرد تیمش گفت: «بازی بسیار هیجان‌انگیز و تماشایی بود. ما پس از عقب افتادن واکنش خوبی نشان دادیم و شایسته بودیم که در نیمه اول پیش بیافتیم. اما متأسفانه در نیمه دوم خیلی زود گل تساوی را دریافت کردیم. در محوطه جریمه‌ خودمان بیش از حد خشن دفاع کردیم که غیرضروری بود.»

او همچنین بر اهمیت هر بازی پیش از جام جهانی تأکید کرد و افزود: «هر دیدار، چه در لیگ ملت‌ها و چه در مقدماتی جام جهانی، برای ما اهمیت زیادی دارد. تیم به خودش ایمان دارد و هواداران می‌بینند که بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنند و تا پای جان برای تیم و کشورشان می‌جنگند.»

ناگلزمن در مورد تعویض یوناتان تا نیز توضیح داد: «او در نیمه اول ۴-۵ خطا مرتکب شد و نگران بودم که کارت زرد دوم را بگیرد، بنابراین تصمیم گرفتیم ریسک نکنیم و او را تعویض کنیم.»

این نتیجه باعث شد هر دو تیم بعد از دو بازی، یک برد و یک تساوی داشته باشند. آلمان با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت و هلند با ۴ امتیاز در رده دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: تساوی هیجان‌انگیز در آمستردام/ آلمان برد را از دست داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی