نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
جزییات بیماری سرپرست تیم ملی؛ نبی برای عمل قلب باز به ایران برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی محمد نبی که در امارات به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده و نتوانست برای بازی با امارات روی نیمکت تیم ملی بنشیند، برای عمل جراحی به ایران برمی‌گردد.

به گزارش خبرورزشی، وقتی پایگاه خبری فوتبالی ادعا کرد هیچ یک از مربیان تیم ملی و سرپرست تیم برای تست پزشکی به ایفمارک نرفته اند و نتیجه این سهل انگاری، حمله قلبی مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی و نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران در سفر کاروان تیم ملی به امارات بوده، این شایعه در فضای مجازی پیچید که حال نبی به شدت وخیم است اما یک منبع موثق به خبرورزشی گفت: وقتی مهدی محمد نبی در سفر تیم ملی به امارات دچار حمله قلبی شد، او را به بیمارستان بردند و همان جا تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و حالا هم با نظر پزشکان برای انجام عمل قلب به تهران برگردانده می شود.

برابر با پیگیری خبرنگار خبرورزشی، مهدی محمد نبی در دبی، تحت درمان اولیه قرار گرفت و پزشکان با فنر و استند، گرفتگی رگ‌های قلب و خطر جدی را برطرف کردند اما نیاز به عمل جراحی قلب دارد که این عمل باید به شکل عمل باز انجام شود.

قرار است نبی امروز، فردا تحت مراقبت‌های پزشکی ویژه به ایران برگردانده شود. رسانه خبرورزشی برای نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در امارات موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست بدهد تا با ۶ امتیاز از ۲ بازی به اتفاق ازبکستان در صدر جدول گروه باشد.

در همین رابطه: معتمدکیا: بازیکنان تیم ملی از هر لحاظ آماده‌اند/ حال نبی رو به بهبود است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی