نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
برانکو در چین بازخواست شد/ واکنش پروفسور به اخراج از تیم ملی چین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی چین، پس از شکست ۲-۱ مقابل عربستان،ابراز امیدواری کرد در بازی‌های آینده بتواند برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها بجنگد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی چین، پس از شکست ۲-۱ مقابل عربستان در نشست خبری به تحلیل بازی پرداخت و به بازیکنان خود برای تلاش‌شان به رغم دریافت دو گل از ضربات ایستگاهی اشاره کرد. او همچنین اظهار داشت عملکرد تیمش نسبت به بازی قبلی بهتر بوده و از حمایت هواداران تشکر کرد. با این حال، برانکو این شکست را ناراحت‌کننده دانست و اذعان کرد مجموعه‌ای از اشتباهات باعث این نتیجه شد.

در پاسخ به سوالاتی درباره تغییرات تاکتیکی و تعویض بازیکنان، برانکو توضیح داد تصمیماتش برای تعویض وو لی و نگه‌داشتن فرناندو به دلیل شرایط فیزیکی و عملکرد تاکتیکی بازیکنان در لحظه بوده است. او افزود تغییرات تیم حریف و مدیریت دقایق پایانی بازی عربستان، باعث شد تا تیم او تعویض‌های بیشتری انجام ندهد.

برانکو در پاسخ به احتمال اخراج از تیم ملی چین گفت: «این سوال در واقع به من مربوط می شود. با توجه به شکست سنگین در بازی قبلی، هدف ما در این گروه، قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول و صعود به مرحله بعدی است. سه تیم قدرتمند ژاپن، عربستان و استرالیا در این گروه حضور دارند، اما ما همچنان تلاش می‌کنیم و هنوز ۸ بازی دیگر پیش رو داریم. عملکرد ما در این بازی نسبت به بازی قبلی بهتر بود و ما همچنان امید زیادی داریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زیگزاگ IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    چرا این هر جا میره، اخراج میشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی