نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
رقابت داغ رئال مادرید و بایرن مونیخ/ موسیالا را تا ۲۰ سال نگه می‌داریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید به جمال موسیالا علاقه‌مند است اما بایرن مونیخ قصد دارد او را تا ۲۰ سال دیگر در باشگاه نگه دارد.

شاید جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، در تابستان امسال موفق به کسب جامی نشده باشد، اما کمتر کسی می‌تواند شایستگی او برای حضور در بهترین تیم‌های جهان را انکار کند. رئال مادرید طی سال گذشته به موسیالا علاقه‌ زیادی نشان داده، اما بایرن به این راحتی‌ها از ستاره ۲۱ ساله خود دست نخواهد کشید.

رئال مادرید قرار است که در تابستان آینده آلفونسو دیویس را به صورت رایگان از بایرن جذب کند، و شکی نیست که نگرانی‌ها در خصوص آینده موسیالا در آن زمان افزایش خواهد یافت زیرا قرارداد او تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، اما اخیراً گزارش شده که بایرن مونیخ ماه‌هاست تلاش می‌کند تا قراردادش را تمدید کند و آماده است پیشنهاد بزرگی ارائه دهد.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گفت: «ما هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا او را برای مدت طولانی به باشگاه متعهد کنیم. از نظر من، او می‌تواند توماس مولر بعدی ما باشد و برای ۲۰ سال آینده در بایرن بازی کند.»

اگر رئال برای خرید این ستاره پا پیش بگذارد، دوستی نزدیک موسیالا با جود بلینگام می‌تواند به نفع این باشگاه اسپانیایی تمام شود. با این حال، رئال مادرید در خط حمله بازیکنان توانمندی دارد و باید نقشی برای موسیالا پیدا کند. شاید او بتواند در جایگاه بلینگام بازی کند، در غیر این صورت، یکی از سه ستاره خط حمله فعلی به نیمکت منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: موسیالا باید در بین نامزدهای توپ طلا بود اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی