نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
۰ |
۰
برزیل بدون نیمار قهرمان جام جهانی نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رودریگو معتقد است که تیمش برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۶ به حضور نیمار نیاز دارد و اگر او برگردد وضعیت برزیل بهتر خواهد شد.

نیمار از اکتبر سال گذشته به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی از میادین دور بوده و هنوز زمان بازگشت دقیق او مشخص نیست. گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه الهلال عربستان ممکن است نیمار را تا ژانویه از فهرست خود خارج کند تا بتواند از سایر ستاره‌های خارجی‌اش در نیم‌فصل اول استفاده کند.

برزیل در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بدون نیمار عملکرد قابل‌ قبولی نداشته و با ۸ امتیار کمتر از آرژانتینِ صدرنشین، در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. رودریگو، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی برزیل، که نگرانی‌های زیادی درباره شانس برزیل برای قهرمانی در این مسابقات دارد، باور دارد که حضور نیمار می‌تواند وضعیت تیم ملی برزیل را بهبود ببخشد.

او در گفت‌وگو با ESPN اظهار داشت: «همه می‌توانند ببینند که چقدر جای او خالی‌ست. او ستاره تیم و بهترین بازیکن ماست. برای قهرمانی در جام جهانی، همه باید در بهترین وضعیت خود باشند تا به او کمک کنند. اگر نیمار در شرایط خوبی باشد، که امیدواریم این‌گونه شود، می‌تواند به تیم کمک کند. او در مراحل پایانی دوران ریکاوری‌اش قرار دارد و ما امیدواریم که هرچه زودتر به تیم بازگردد.»

رودریگو همچنین به تحسین شخصیت نیمار پرداخت و افزود: « وقتی می‌بینم کسی درباره او بد صحبت می‌کند ناراحت می‌شوم، چون او آدم بزرگی است. او همیشه برایم پیام می‌فرستد و کمکم می‌کند. من دوستش دارم. علاوه بر اینکه او الگوی من به عنوان بازیکن است، به عنوان یک انسان نیز شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.»

رودریگو و سایر بازیکنان تیم ملی برزیل به زودی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، مقابل پاراگوئه به میدان خواهند رفت و تلاش می‌کنند تا فاصله خود با آرژانتین صدرنشین را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: چالش جدید برای نیمار/ سرمربی الهلال به دنبال به تعویق بازگشت ستاره برزیلی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی