نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
۰ |
۰
نمی‌خواهم با مصاحبه‌ها تیم را به حاشیه ببرم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هلند با نتیجه ۵-۲ از سد بوسنی در لیگ ملت‌های اروپا گذشت و سرمربی این تیم با تمجید از عملکرد بازیکنان اشتباهات تیمش را نیز برشمرد.

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی ۵-۲ تیمش مقابل بوسنی در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، تأکید کرد که هدفش از مصاحبه‌ها ایجاد حاشیه برای تیم نیست. هلند در این دیدار با نمایش سریع و مسلط خود، توانست برتری قابل توجهی را به نمایش بگذارد و موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کند.

کومان در نشست خبری پس از بازی درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «ما با توپ بسیار خوب بازی کردیم. تیم تازه‌نفس به نظر می‌رسید و بازی سریع و روانی ارائه دادیم. این چیزی است که از تیمم می‌خواهم.»

وی همچنین به گل اول بوسنی اشاره کرد و گفت: «ژاوی سیمونز باید بهتر عمل می‌کرد. او به طور ناگهانی هافبک چپ بوسنی را ترک کرد و مدافعان میانی نیز در موقعیت‌یابی اشتباه کردند.»

کومان در پاسخ به سوالی درباره نگرانی از اشتباهات ماتایس دی‌لیخت گفت: «دی‌لیخت خودش می‌داند که اشتباه کرده و این اشتباهات نباید تکرار شوند اما اشتباهات هم بخشی از فوتبال هستند. منصفانه نیست که این موضوع را خیلی بزرگ کنیم.»

او همچنین در مورد احتمال بازی ممفیس دیپای در لیگ برزیل توضیح داد: «من درباره انتخاب ممفیس برای بازی در برزیل نظری نمی‌دهم. نمی‌خواهم دوباره تیم را به حاشیه ببرم و به جنجال‌ها دامن بزنم. تجربه نشان داده که باید در انتخاب کلماتم دقت بیشتری داشته باشم.»

بیشتر بخوانید: تقلید رونالدو از مسی در کانال یوتیوب/ به چه نگاه می‌کنی احمق؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی