نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
چالش جدید برای نیمار/ سرمربی الهلال به دنبال به تعویق بازگشت ستاره برزیلی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی الهلال، ژرژ ژسوس، قصد دارد بازگشت نیمار از مصدومیت را تا ژانویه به تأخیر بیندازد تا بتواند تمام بازیکنان خارجی تیم را ثبت کند.

مصدومیت رباط صلیبی نیمار باعث شده تا هواداران لیگ حرفه‌ای عربستان فرصت چندانی برای تماشای او نداشته باشند و حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن ۳۲ ساله تا ژانویه هم نتواند به میادین بازگردد. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، می‌خواهد از سهمیه بازیکنان خارجی استفاده کند و برای این منظور تصمیم دارد که نیمار را فعلاً از لیست کنار بگذارد.

لیگ عربستان اجازه ثبت هشت بازیکن خارجی را به هر تیم می‌دهد، اما الهلال با داشتن نیمار، ۹ بازیکن خارجی دارد. با توجه به اینکه نیمار تا نوامبر به تمرینات بازنمی‌گردد و احتمالاً تنها در دو یا سه بازی قبل از تعطیلات زمستانی شرکت خواهد کرد، ژسوس ترجیح می‌دهد بازیکن جدید تیم، رنان لودی، را ثبت کند و وضعیت نیمار را در ژانویه بررسی کند.

نیمار از زمان پیوستن به الهلال بیش از ۵۰ بازی را از دست داده و در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ پیش از اینکه دچار مصدومیت شدید زانو شود، تنها سه بار در لیگ به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: نیمار از کوره در رفت؛ رودریگو باید در جمع ۵ بازیکن برتر جهان باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی