نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
سرمربی استقلال به خط پایان رسید؟ جانشین بلغاری جواد نکونام در راه تهران/ اختصاصی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایویلو پتف، گزینه بلغاری استقلال صبح امروز وارد تهران می شود تا در مراسم معارفه ای که هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال برای او تدارک دیده اند، شرکت کند.

به گزارش خبرورزشی، در فضای مجازی این خبر به چشم می خورد برکناری جواد نکونام از هدایت استقلال تقریبا قطعی شده و اگر اتفاق غیرمنتظره ای پیش نیاید، حداکثر تا ظهر امروز، ایویلو پتف سرمربی معروف بلغاری به صورت رسمی جانشین جواد نکونام می شود.

گفته می شود معمر یوشوویچ، همان که بازیکنان بوسنیایی را به استقلال و احمد شهریاری داد، با ایویلو پتف، نناد بلیتسا، بیلیچ و چند گزینه دیگر از کرواسی، صربستان، بوسنی، رومانی و بلغارستان مذاکره کرده بود که در نهایت با پتف بلغاری توافق کرد.

پتف بلغاری با اولین پرواز خودش را از صوفیه بلغارستان به استانبول ترکیه رساند و صبح امروز از ترکیه به تهران می آید تا برای ساعت ۱۱ در جلسه خصوصی با مدیران استقلال و هلدینگ شرکت کند.

مدیران استقلال تمام کارهای مربوط به استقبال از این سرمربی بلغاری را تقسیم کرده اند تا همین امروز جابه جایی در استقلال انجام شود.  

از یک ساعت و نیم قبل، در فضای مجازی خبر برکناری جواد نکونام به صورت غیر رسمی منتشر شده و همه منتظر اعلام رسمی باشگاه هستند اما باشگاه ترجیح داد جای انتشار خبر رسمی، در اقدامی مشترک با اوساسونا تولد نکونام را به او تبریک گفت.

شایعه شده این رفتار دوگانه مربوط به فرشید سمیعی است که از یک سو همداستان با هلدینگ برای حذف نکونام تلاش می کند و از سمت دیگر برای نکونام در نقش حامی او و دلباخته اش بازی می کند.

به هرحال گفته می شود امروز تا ظهر پرونده جواد نکونام در استقلال بسته و پرونده پتف بلغاری باز می شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • خانعلی طاهری IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    خیلی خوب شد اتفاقاً جواد نیکو نام خیلی به استقلال خيانت کرد ..
  • 6 IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    طفلکی خوش خوشنش بود...
  • اس اس IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    از گل بهتر غضنفر. اگه کیکه سانچز رو اوردی کارت درسته بقیه مثل خودت مفت نمی ارزن
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    فرهاد مجیدی رو تو ورزشگاه هوادارای واقعی صدا زدن اما تو مجازی و کانالا و پیجا خط دادن هشتگ بزنید مربی معتبر خارجی و تا تونستن مجیدی رو تخریب کردن و شستشوی ذهنی دادن الان هم همون ادمین ها سکوت کردن انگار به خواستشون رسیدن و رنار سرمربی استقلال شده همیشه همین بوده یه اسم یا هشتگی رو در برابر فرهاد مجیدی علم میکنند چون میترسند موفق بشه چون منفعتی براشون نداره یه بار هشتگ سعادتمند تنها نیست یه بار هشتگ مربی معتبر خارجی قبل از قهرمانی میگفتن بی تجربه هست و نمی تونه قهرمان کنه بعد از قهرمانی بدون شکست با تیمی که ستاره نداشت میگن قهرمانیش شانسی بود و دفاعی بود حتی اگه بد ترین مربی ایرانی هم بیاد مربی استقلال بشه انقدر هجمه و تخریب علیهش دیده نمیشه که همیشه علیه مجیدی دیده شده ولی بدون حمایت و رسانه هم از همه مربیای اخیر موفق تر بوده و برای همین من همیشه طرفدارش بودم
  • 🚲🛴🦼سواران BE ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    ای جان ی مربی فوق ضعیف میره و ی مربی مافوق صوت ع ببخشید ما فوق ضعیف میاد
  • ابراهیم از شهرک خاتم IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    کارکشته باید بماند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی