نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
۰ |
۰
مشکل قلبی ستاره عراق تکذیب شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایمن حسین از ناحیه دنده دچار آسیب‌دیدگی شده و خونریزی او ربطی به آئورت قلب این بازیکن ندارد.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتبال عراق روز گذشته در اولین دیدار از مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۱-۰ در ورزشگاه بین المللی بصره به پیروزی رسید. تک گل عراق در این مسابقه توسط ایمن حسین به ثمر رسید تا این تیم سه امتیاز اولین مسابقه خود در این مرحله را کسب کند.

اما خبری که بلافاصله پس از این مسابقه به بیرون مخابره شد موجی از نگرانی را در بین فوتبال دوستان عراقی ایجاد کرد. خبر این بود که ستاره فوتبال عراق، پس از پایان بازی دچار خونریزی داخلی شده و به همین دلیل مستقیما به بیمارستانی در بصره منتقل شده است. اما این پایان کار نبود و ساعاتی بعد ایمن حسین با همراهی عدنان درجال، رئیس اتحادیه فوتبال عراق، با آمبولانس راهی بیمارستان مجهزتری در کویت شود و در آن بیمارستان تحت درمان قرار بگیرد.

در ادامه اظهارنظرهای مختلفی در مورد مصدومیت ایمن مطرح شد که مهم ترین آن ها از سوی  فراس بحرالعلوم، یکی از مقامات فدراسیون فوتبال عراق بود که ادعا کرد خونریزی داخلی در بخش آئورت قلب بوده و به همین دلیل در بصره دو شیشه خون به او تزریق شد.

حال خبرهای تکمیلی نشان می‌دهد که مشکل این مهاجم خونریزی از آئورت قلب نبوده و خطری این بازیکن را تهدید نمی‌کند. یوسف فعال، سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق، با تکذیب این ادعا اعلام کرد ایمن حسین از ناحیه دنده دچار آسیب‌دیدگی شده که آزمایش‌های انجام‌شده بر روی این بازیکن نشان داده که ستاره فوتبال عراق، مشکل خاصی ندارد. این اظهارنظر نگرانی بیش از حد فوتبالدوستان عراقی را مرتفع کرد و حال آن ها در انتظار حضور دوباره ایمن حسین در میادین فوتبال هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی