نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
۱ |
۴
حضور آرون بوپندزا در پرسپولیس منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد پرونده انتقال آرون بوپندزا به پرسپولیس را باید پایان یافته تلقی کرد.

به گزارش خبرورزشی، آرون بوپندزا یکی از گزینه‌های نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بود که در این مدت باشگاه مذاکرات زیادی را با این بازیکن و ایجنت‌هایش انجام داد.

مهاجم گابنی که در سال ۲۰۱۶ با جدایی از لیگ کشور خود به بوردو پیوست تا یکی از انتقال‌های بزرگ فوتبال گابن را رقم بزند. او فصل گذشته در لیگ ام‌ال‌اس آمریکا حضور داشت و پیراهن سینسیناتی را بر تن کرد و هیمن موضوع باعث می‌شد تا با توجه فضای تبلیغاتی موجود چندان تمایلی برای حضور در ایران نداشته باشد.

اما با این وجود مذاکرات بین طرفین برگزار شد و باشگاه پرسپولیس نیز رقم خوبی به این مهاجم پیشنهاد داد. اما جالب اینجاست که اینجنت این بازیکن همزمان با مذاکره با باشگاه پرسپولیس، با باشگاه الزمالک مصر نیز وارد مذاکره شد و به مدیران این باشگاه به نوعی گوشزد کرد که اگر تعلل کنند بوپندزا به پرسپولیس ملحق می‌شود.

به معنای دیگر نام پرسپولیس حربه خوبی بود تا این بازیکن به درخواست‌های زیادش در الزمالک برسد. جالب این که بوپندزا همچنان از پرسپولیس وقت خواسته و شب گذشته در آخرین مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشت از مدیران پرسپولیس چند روز دیگر وقت خواست اما باشگاه پرسپولیس دیگر منتظر این بازیکن نخواهد ماند و مذاکراتش را با گزینه‌های دیگر خود آغاز کرده است.

در این میان خبرهایی نیز در مورد انتقال بوپندزا به باشگاه الزمالک و نهایی شدن این انتقال شنیده می‌شود که اگرچه هنوز رسمی نیست اما باید آن را قطعی تلقی کرد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    درویش بازین شش دانگی نمی تواند بیاورد پرسپولیس. ۴۰درصد از بازیکنان کلیدی فصل پیش را از دست دادیم. درویش فقط دنبال اتلاف وقت و خرید زمان برای تثبیت مدیر عاملی اش است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی