نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
تردید لوکا مودریچ درباره جام جهانی ۲۰۲۶/ آیا بازنشستگی نزدیک است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوکا مودریچ در ۳۸ سالگی همچنان در سطح بالایی بازی می‌کند اما مطمئن نیست که در جام جهانی ۲۰۲۶ قادر به حضور خواهد بود یا خیر.

لوکا مودریچ، ستاره ۳۸ ساله رئال مادرید، به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود. او دیگر نقش کلیدی سابق خود را در تیم ندارد، اما همچنان یکی از بازیکنان مهم کارلو آنچلوتی است و این وضعیت تا زمانی که تصمیم به پایان دادن به دوران حضور خود در سانتیاگو برنابئو بگیرد، ادامه خواهد داشت.

اینکه مودریچ در این سن و سال هنوز در سطح بالایی بازی می‌کند، نشان از توانایی و آمادگی بدنی بالای او دارد. او همچنان به طور منظم برای تیم ملی کرواسی که کاپیتان آن است، بازی می‌کند اما نسبت به مدت زمان باقی‌مانده از دوران حرفه‌ای‌اش تردیدهایی دارد.

زمانی که جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا برگزار شود، مودریچ ۴۰ ساله خواهد بود. به نقل از مارکا، او در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها گفته که به حضورش در این تورنمنت مطمئن نیست.

مودریچ گفت: «جام جهانی دو سال دیگر برگزار می‌شود و در سن و سال من نمی‌توان زیاد برنامه‌ریزی کرد. اولین هدف این است که بهترین عملکرد را در لیگ ملت‌ها داشته باشیم و بعد از آن باید ببینیم که چه می‌شود. نمی‌توانم چیزی را تایید کنم، زیرا راه طولانی در پیش داریم و نمی‌دانم در این سن و سال منطقی است یا نه.»

روز خداحافظی مودریچ از فوتبال ملی، بدون شک برای تمام کروات‌ها روزی غم‌انگیز خواهد بود. اما احتمالاً رئال مادرید ترجیح می‌دهد این اتفاق زودتر بیافتد و مودریچ از فوتبال ملی کنار برود تا خطر مصدومیت‌های احتمالی ستاره ارزشمندش کمتر شود.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی