نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
۱ |
۳
این بازیکن خودش را به استقلال پیشنهاد داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا اسدی خودش را به مدیران استقلال پیشنهاد داده است تا درصورت توافق به استقلال بپیوندد.

رضا اسدی آقای گل دو فصل پیش فوتبال ایران که فصل قبل و در انتقالی جنجالی از تراکتور به سپاهان رفته بود، این روزها شرایط خوبی در تیمش ندارد و مورد غضب مورایس قرار گرفته است.

رضا اسدی که در سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد، در تراکتور زیر نظر پاکو خمس احیا شد و توانست آقای گلی لیگ برتر را کسب کند. او سپس به سپاهان رفت و در نیم فصل اول خوش درخشید اما با پایان سال ۱۴۰۲، روزهای خوش اسدی هم به پایان رسید و او در سال ۱۴۰۳ هنوز موفق به گلزنی نشده تا در لیست خروج مورایس قرار بگیرد.

اسدی که این روزها شرایط خوبی در سپاهان ندارد به فکر جدایی از این تیم است و خودش را به استقلال پیشنهاد داده است. اسدی پیشتر و در ابتدای فصل هم مورد توجه مدیران استقلال قرار گرفته بود اما باشگاه سپاهان با این انتقال مخالفت کرد.

اسدی در لیگ بیست و یکم در پرسپولیس بازی کرد اما عملکرد ضعیفش در این تیم باعث شد تا هواداران علیه این بازیکن شعار دهند و او راهی تراکتور شود.

بیشتر بخوانید: درخواست ویژه نکونام از منتظر محمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیلوفرآبی💙 IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    #########اخراج نکونام#######

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی