نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
آلن شیرر: شاید هری کین رکوردم را بشکند اما ارلینگ هالند؟ تردید دارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلن شیرر معتقد است که اگر هالند برای پنج یا شش سال دیگر در لیگ برتر بماند رکورد گلزنی او در لیگ را خواهد شکست.

آلن شیرر، مهاجم افسانه‌ای نیوکاسل، بر این باور است که ارلینگ هالند از منچسترسیتی بهترین مهاجم حال حاضر جهان است، اما در اینکه هالند بتواند رکورد گلزنی او در لیگ برتر را بشکند، تردید دارد.

شیرر با اشاره به عملکرد درخشان هالند که در پیروزی ۳-۱ سیتی مقابل وستهام هت‌تریک کرد و مجموع گل‌هایش در این فصل را به عدد هفت رساند و در ۶۹ بازی لیگ برتر به ۷۰ گل رسید، گفت که هالند در حال حاضر بهترین مهاجم جهان است. اما او به دلیل عدم قطعیت‌ در مورد آینده منچسترسیتی و احتمال جدایی هالند از تیم، مطمئن نیست که هالند بتواند رکورد ۲۶۰ گل خودش را بشکند.

شیرر در گفت‌وگو با بت‌فِر اظهار داشت: «اگر هری کین چند سال دیگر به لیگ برتر برگردد، شاید بتواند رکورد من را بشکند. اما اگر هالند برای پنج یا شش سال دیگر در اینجا بماند و به همین شکل ادامه دهد، قطعاً رکورد من را خواهد شکست.»

او افزود: «باید صبر کرد و دید چه پیش می‌آید؛ وضعیت منچسترسیتی و مسائل مربوط به آن، همچنین وضعیت پپ گواردیولا و مدت زمان حضور او در باشگاه، همه این‌ها سوالات بزرگی هستند.»

شیرر همچنین به ویژگی‌های هجومی هالند اشاره کرد و قدرت گلزنی او را عالی توصیف کرد و گفت: «هالند اکنون بهترین مهاجم جهان است. او در سخت‌ترین لیگ جهان بازی می‌کند و به راحتی گل می‌زند. در حال حاضر بهتر از او وجود ندارد.»

بیشتر بخوانید: گواردیولا: رقبا هم هالند را تحسین می‌کنند/ با تفنگ هم نمی‌شود متوقفش کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی