نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
۰ |
۰
سورپرایزهای لیست برترین بازیکن‌های توپ‌طلای ۲۰۲۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فهرست نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۴ اعلام شده و حضور برخی نامها در این لیست و جای خالی برخی دیگر از بازیکنان باعث تعجب است.

فهرست ۳۰ نامزد نهایی توپ طلای ۲۰۲۴ با شگفتی‌های زیادی همراه بود. آدِمولا لوکمن از آتالانتا، لائوتارو مارتینس و هاکان چالهان‌اوغلو از اینتر نامزد شده‌اند، در حالی که ستارگان میلان، تئو هرناندس و رافائل لیائو از این فهرست جا مانده‌اند.

برنده این جایزه در مراسمی که ۲۸ اکتبر در پاریس برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. علاوه بر توپ طلا، جوایز دیگری مانند جایزه یاشین برای بهترین دروازه‌بان، جایزه بهترین بازیکن جوان، بهترین مربی و بهترین بازیکن زن نیز اهدا خواهند شد.

در فهرست امسال برای اولین بار از سال ۲۰۰۳، نامی از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود. همچنین ویکتور اوسیمن، مهاجم سابق ناپولی که اخیراً به گالاتاسرای پیوست، همراه با تئو هرناندس و رافائل لیائو از فهرست حذف شده‌اند.

تنها نماینده ایتالیا در این فهرست، جان‌لوئیجی دوناروما است که برای جایزه یاشین رقابت می‌کند. با این حال، اینتر با حضور لائوتارو مارتینس که عنوان آقای گل کوپا آمریکا و سری آ را یدک می‌کشد، امید به موفقیت دارد. همچنین هاکان چالهان‌اوغلو از اینتر نیز در فهرست قرار گرفته است.

بزرگ‌ترین شگفتی، حضور آدِمولا لوکمن است که با هت‌تریک در فینال لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن نقش کلیدی در قهرمانی آتالانتا داشت.

وینیسیوس جونیور از رئال مادرید، با توجه به قهرمانی‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای کسب توپ طلا شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست کامل نامزدهای برترین‌های سال فوتبال جهان/ خبری از مسی و رونالدو نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی