نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
فلیک: در فوتبال همه چیز می‌تواند تغییر کند/ بهترین نسخه بارسلونا را هنوز ندیدید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بارسلونا در برابر وایادولید به برد قاطعی دست پیدا کرد و هانسی فلیک عنوان کرد که بارسا از این هم بهتر خواهد شد.

بارسلونا در هفته چهارم لالیگا در نوکمپ به مصاف وایادولید رفت و این تیم را با نتیجه ۷-۰ درهم کوبید تا تیم هانسی فلیک با ۱۲ امتیاز صدرنشین لالیگا باشد. گل‌های بارسلونا را رافینیا در دقایق ۲۰، ۶۴ و ۷۲، روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۴، ژول کونده در دقیقه ۲+۴۵، دنی اولمو در دقیقه ۸۳ و فران تورس در دقیقه ۸۵ به ثمر رساندند.

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا بعد از بازی خوشحالی خود را با تمجید از بازیکنان و هواداران ابراز کرد و گفت: «اینکه هوادارها بعد از یک برد اینگونه تیم را تشویق ‏می‌کنند، اینکه بازیکنان‌تان حتی وقتی ۷ گل زده‌اند با ‏همان شدت قبل در حال تلاش هستند، همه اینها واقعا معرکه است. این ‏باعث می‌شود هواداران احساس غرور کنند. ما اینجاییم که برای ‏بارسا صدمان را بگذاریم. ‏خیلی حس خوبی است وقتی هوادارها اسمم را صدا می‌زنند. ما به ‏تیمی که داریم می‌سازیم افتخار می‌کنیم. ما مثل یک خانواده‌ایم. ‏هدف ما این بود که قبل از فیفا دی سپتامبر از چهار بازی اول چهار ‏برد به دست بیاوریم و به این هدف رسیدیم، ولی بهترین نسخه ‏بارسا را هنوز ندیده‌اید. ‏هوادارها واقعا عالی بودند و از شعارهایی که برای حمایت از تیم ‏دادند خیلی لذت بردم. مردم در خیابان‌های بارسلون و روی سکوها به ‏ما خیلی لطف دارند و با انرژی آنهاست که تیم اینقدر انرژی دارد.»

فلیک در مورد نوع بازی بارسا و آمادگی بدنی بازیکنان افزود: «‏ما در عین حال که دائما حمله می‌کردیم تا بیشتر گل بزنیم پرس ‏هم می‌کردیم. این خیلی خوب است و باعث می‌شود بازی تیم ‏چشم‌نواز بشود و هواداران را راضی کند. قبل از شروع فصل همه چیز را به دقت آنالیز کردیم. باید از دکو تشکر کنم. آنها بهترین پزشکان و متخصصان را برای ‏تیم آوردند و بازیکنان می‌دانند که سلامت‌شان در دست آدم‌هایی ‏است که می‌توانند با خیال راحت خودشان را به آنها بسپارند. ما ۱۲ امتیاز داریم و این بعد از چهار بازی اصلا بد نیست. ولی در ‏فوتبال همه چیز ممکن است خیلی سریع تغییر کند.»

فلیک انتظارش را داشت که دنی اولمو خیلی زود در تیم جا بیافتد و در مورد این ستاره افزود: «من از روزهای حضور دنی در لایپزیش او را خیلی خوب ‏می‌شناسم. اولمو فوتبالیستی با کیفیت بسیار بالا است.» فلیک همچنین به سرخی دومنیگس بازی داد و در این مورد اظهار داشت: «سرخی پیش‌فصل عالی‌ای داشت. او از آن زمان خیلی پیشرفت کرده و ‏به همین خاطر بود که امروز بازی کرد. سرخی به ما کمک خواهد کرد.‏»

بیشتر بخوانید: نگرانی بارسلونا از وضعیت مصدومیت فرنکی دی‌یونگ/ احتمال نیاز به جراحی و دوری طولانی‌مدت از میادین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی