سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
۶ |
۲
اعتراض پرسپولیسی‌ها به وضعیت جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم به عملکرد سازمان لیگ در مورد وضعیت جواد نکونام معترض هستند

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس به شرایطی که سازمان لیگ برای جواد نکونام درنظر گرفته معترض است. همان طور که می دانید در حالی که دو هفته از رقابت های لیگ برتر می گذرد، جواد نکونام ‌تازه روز قبل برای انجام تست‌ها و معاینات پزشکی در مرکز ایفمارک حاضر شد تا برای همراهی استقلال در هفته سوم لیگ برتر مشکلی نداشته باشد. همین موضوع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شده که چگونه مربی که کارت بازی اش صادر نشده و حتی در ایفمارک تست های پزشکی را پشت سر نگذاشته، می تواند در هر دو بازی قبلی تیمش روی نیمکت بنشیند؟ 

همین موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت علیه این موضوع و سکوت سازمان لیگ در قبال وضعیت نکونام موضع گیری کنند. مدیر رسانه ای پرسپولیس نیز در یک استوری ضمن ذکر این مسئله، از مسیر سخت پرسپولیس در ایفارک برای گرفتن مجوز پزشکی بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس گفت. مسیر سختی که البته علیرضا اشرف به جزییات آن اشاره نکرده و مشخص نیست مدیران ایفمارک چرا این فصل به باشگاه پرسپولیس در ایفمارک سخت گرفته اند.

به هر روی تمام این مسائل دست به دست هم داده تا شاهد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی علیه مسئولان سازمان لیگ باشیم و باید دید درنهایت سازمان لیگ واکنشی به این اعتراض ها خواهد داشت یا نه.

بیشتر بخوانید: اعتراض شدید مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ و طعنه سنگین به ۳ باشگاه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رمضانی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    خجالت داره اینهمه حاشیه سازی برای جواد لالیگایی.
    • حسن IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      لالیگایی رو خوب اومدین فقط از حرفه ای بودن اداشو در میاریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی