دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
۰ |
۰
لیورپول با جانشین آلیسون به توافق نهایی رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول سرانجام با والنسیا به توافق رسید و به زودی قرارداد انتقال مامارداشویلی به آنفیلد امضا خواهد شد.

لیورپول در آستانه اولین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما هواداران آنفیلد تا یک سال آینده نمی‌توانند شاهد بازی این خرید جدید باشند. بر اساس گزارش‌ها، لیورپول قصد دارد دروازه‌بان جوان والنسیا، گیورگی مامارداشویلی را با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

این قرارداد شامل پرداخت اولیه ۳۰ میلیون یورو به همراه ۵ میلیون یورو پاداش‌های احتمالی خواهد بود. همچنین، والنسیا ۱۰ درصد از مبلغ فروش احتمالی مامارداشویلی در آینده را نیز حفظ خواهد کرد. مامارداشویلی که به زودی قراردادی شش ساله با لیورپول امضا خواهد کرد، برای فصل آینده به صورت قرضی در والنسیا باقی خواهد ماند و حداقل تا تابستان ۲۰۲۵ به آنفیلد نخواهد پیوست.

در ابتدا قرار بود مامارداشویلی به صورت قرضی به بورنموث منتقل شود، اما این دروازه‌بان ۲۳ ساله تصمیم گرفت که در فصل جاری در مستایا بماند، حتی با وجود اینکه در بورنموث دستمزد بیشتری دریافت می‌کرد. با این حال، مذاکرات طولانی بین دو باشگاه در نهایت به توافق منجر شد و لیورپول توانست با پرداخت مبلغی کمتر از ۴۰ میلیون یورویی که والنسیا می‌خواست، این انتقال را نهایی کند.

مامارداشویلی که در بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای خود به لیورپول خواهد پیوست، اگر به روند پیشرفت خود ادامه دهد، می‌تواند ارزش بالایی برای این تیم داشته باشد. او در آینده باید برای به دست آوردن جایگاه شماره یک تیم با آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول، رقابت کند؛ مگر اینکه آلیسون تصمیم به ترک باشگاه بگیرد.

بیشتر بخوانید: چرا آلیسون بکر پیشنهاد میلیون دلاری عربستان را رد کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی