نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سپاهان به وزیر ورزش و جوانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی رأی اعتماد مجلس به دکتر دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را تبریک گفت.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر دنیامالی
با سلام و احترام

بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم پس از اعتماد محکم و امیدآفرین نمایندگان مجلس را  تبریک عرض  می نمایم.

نظر به عنایت و اشراف حضرتعالی بر تمامی عرصه های ورزش، این امید می رود که با حضور شما در این وزارت‌خانه، تحولات گسترده و چشمگیری در ورزش کشور آغاز گردد و شاهد برقراری و رشد عدالت ورزشی میان تمامی پایگاه ها و باشگاه های فعال در ورزش کشور باشیم. جامعه ورزش کشور چشم به راه درایت و راهبری ارزنده حضرتعالی در ارتقای شاخص های کمی و کیفی ورزش می باشد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک از پایگاه های فعال ورزش قهرمانی و استعدادسازی ورزشی با ۲۱۲۱ ورزشکار در قالب ۸۵ تیم ورزشی، آمادگی همکاری همه جانبه خود را کما فی السابق با مجموعه محترم وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه فرهنگ ورزش اعلام می دارد. از درگاه ایزدمنان برای حضرتعالی طلب سلامتی، سربلندی و موفقیت دارم.

ضمنا لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر هاشمی، وزیر سابق ورزش و جوانان کمال قدردانی و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون نمایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی