چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
۰ |
۰
انتقال قرضی پذیرفته شد/ بارسا به فکر فروش دائمی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا پیشنهاد اسپورتینگ برای خرید ویتور روکه را رد کرده و قصد دارد تا او را به صورت قرضی به بتیس بفرستد.

با وجود اینکه ویتور روکه پیشنهاد خرید کامل از سوی اسپورتینگ داشت اما بارسلونا تصمیم گرفت او را به صورت قرضی به رئال بتیس بفرستد. به گزارش مارکا، بارسلونا پیشنهاد اسپورتینگ را رد کرده و در حال نهایی کردن جزئیات قرارداد با بتیس است. در چند هفته گذشته بحث‌های داخلی شدیدی پیرامون وضعیت روکه وجود داشت و به نظر می‌رسد که در نهایت تصمیم بر این شده که او را به باشگاه دیگری قرض بدهند و فعلا برای فروش دائمی او اقدام نکنند.

اسپورتینگ قراردادی در حدود ۲۰ میلیون یورو به اضافه ۱۰ میلیون یورو به صورت متغیر پیشنهاد داده بود، اما بارسلونا همچنان معتقد است که روکه این پتانسیل را دارد که روزی برای بلوگرانا بازی کند، بنابراین اینطور صلاح دیدند که آینده او را تحت اختیار بگیرند. باید صبر کرد و دید که آیا بتیس گزینه‌ای برای خرید روکه خواهد داشت یا خیر.

بارسلونا در ژانویه امسال ۳۰ میلیون یورو برای روکه خرج کرد، اما پس از کمی بیش از ۳۰۰ دقیقه حضور در تیم اصلی و به ثمر رساندن دو گل، هم ژاوی هرناندس و هم هانسی فلیک به این نتیجه رسیدند که او برای تیم مفید نیست. آنها تا کنون مجبور به پرداخت هیچ یک از متغیرهای ۳۱ میلیون یورویی قرارداد روکه نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: قطعی شد؛ گوندوغان به خانه بازمی‌گردد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی