نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
خبری که رسما اعلام نشد؛ مخالفت دوباره فدراسیون با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال درحالی روز گذشته یک بار دیگر با افزایش سقف بودجه باشگاه ها مخالفت کرد که این خبر در رسانه های رسمی فدراسیون و سازمان لیگ منتشر نشد.

به گزارش خبرورزشی، همان طور که پیشتر خبر دادیم بودیم (اینجا بخوانید)، روز گذشته قرار بود جلسه ای برگزار و بار دیگر در مورد افزایش رقم سقف بودجه بحث و گفتگو شود. بر همین اساس روز گذشته این جلسه با حضور برخی از اعضای هیات رئیسه و همچنین تعدادی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و پیشنهاد افزایش سقف بودجه برای باشگاه‌های حاضر در مسابقات باشگاهی آسیا یک بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

مدتی قبل پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری از جمله سپاهان و استقلال و... برای افزایش سقف بودجه مطرح شد و به واسطه مخالفت باشگاه پرسپولیس، این پیشنهاد رد شد و طبق اعلام فدراسیون فوتبال سقف هزینه همان رقم قبلی تعیین شد. دیروز هم یک بار دیگر اعضای حاضر در این جلسه با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها مخالفت کردند و مقرر شد هر باشگاهی تنها می‌تواند به اندازه سقف بودجه و همچنین میزان درآمدهای خود هزینه کند و موضوع افزایش سقف منتفی است.

در این میان اما نکته قابل توجه این است که برخلاف برخی رسانه ها که برگزاری این جلسه و نتیجه آن را پوشش داده بودند، نه برگزاری این نشست روی خروجی رسانه رسمی فدراسیون فوتبال  قرار گرفت و نه مخالفت دوباره اعضای هیات رئیسه با بالا رفتن سقف بودجه باشگاه ها از سوی فدراسیون رسانه ای شد که این موضوع در نوع خودش جالب به نظر می رسد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عباس بوعذار IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    فدراسیون فوتبال نگین! بگین جلسه کارمندان باشگاه پیروزی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی