نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟
جزئیات تازه از حمله وحشیانه به پدر لامین یامال/ منیر شب را در بیمارستان ماند +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی حمله به پدر لامین یامال سه نفر دستگیر شده‌اند و مظنون چهارم نیز تحت تعقیب است.

منیر نصراوی، پدر لامین یامال، در اثر درگیری با افرادی در شهر ماتارو اسپانیا چاقو خورد و به بیمارستان منتقل شد. این اتفاق که شامگاه چهارشنبه در یک پارکینگ روی داد، باعث شد که نصراوی از ناحیه سینه و دنده مصدوم شود. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که پدر یامال با آن افراد از قبل دچار درگیری شده، اگرچه جزئیات هنوز مشخص نیست و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

سخنگوی نیروی پلیس منطقه‌ای گفت: «سه نفر در پی حمله با چاقو به مردی در محله روکافوندا در ماتارو دستگیر شده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد. ممکن است در اواخر امروز بازداشت‌های بیشتری صورت گیرد. ما در موقعیتی نیستیم که در این مرحله جزئیات بیشتری در مورد سن و ملیت مردان دستگیر شده ارائه دهیم. آنچه می‌توانیم بگوییم این است که حمله در ساعت ۲۱:۱۰ در پارکینگ خودرو رخ داده و دستگیری‌ها چند ساعت بعد صورت گرفته و سه نفر دستگیر شده بازداشت شدند.»

گزارش‌ها حاکی از آن است که مظنون چهارم تحت تعقیب است و نصراوی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است. سخنگوی پلیس درباره وضعیت این مرد ۳۲ ساله افزود: «ضربات چاقو به هیچ اندام حیاتی اصابت نکرده و جان وی در خطر نیست.»

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، از جمله کسانی است که به ملاقات پدر یامال در بیمارستان رفته و انتظار می‌رود که او روز پنجشنبه به بخش عادی منتقل شود.

بیشتر بخوانید: لامین یامال؛ استعداد الهی که کتاب رکوردها را بازنویسی می‌کند/ نوجوانی که می‌تواند بزرگ‌تر از مسی و پله شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی