نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟
واکنش نکونام به عذرخواهی تاج درباره گل جنجالی پرسپولیس/ پاسخ معنادار سرمربی استقلال به افزایش سقف بودجه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام از مهدی تاج بابت عذرخواهی او درباره اشتباه داوری در هفته پایانی لیگ و تغییر تیم قهرمانی تشکر کرد.

رئیس فدراسیون روز گذشته و در واکنش به گل جنجالی و آفساید پرسپولیس در هفته پایانی لیگ که قهرمانی سرخ‌ها را رقم زد، از هواداران استقلال عذرخواهی کرده بود که این موضوع با استقبال نکونام همراه شد.

اکنون جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز استقلال واکنش مثبتی به اظهارات اخیر مهدی تاج و عذرخواهی او از استقلالی‌ها نشان داد و گفت: ایشان متولی و رئیس فوتبال هستند که آن صحبت‌ها را انجام دادند. از او ممنون هستیم که واقعیت را گفت. از طرف خودم و هواداران از ایشان تشکر می‌کنم.

نکونام با اعلام اینکه او نیز در فصل قبل به این بحث اشتباهات داوری اشاره کرده، گفت: زمانی‌که ما فصل قبل این حرف‌ها را زدیم، عده‌ای جبهه گرفتند ولی همه دیدند که فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاد.

سرمربی آبی‌ها با تمجید چندباره از شاگردانش گفت: من باز هم تکرار می‌کنم که ما قهرمان بودیم و استقلال حداکثر امتیازی که باید می‌گرفت را گرفت. بازیکنان کارشان را فوق‌العاده انجام دادند و به نظر من بهترین عملکرد را داشتند.

او درخصوص اینکه چه نظری درباره سقف بودجه دارد، اظهار داشت: ما می‌خواهیم با الهلال، النصر و... بازی کنیم و باید به این فکر کنیم که قصد داریم فوتبال ایران را بالا بیاوریم یا مقابل این تیم‌ها کوچکش کنیم؟ باید به این موضوع فکر کنیم.

نکونام در پایان و درباره اینکه با جذب نفرات جدید آیا شاهد یک نسخه هجومی و متفاوت از استقلال را شاهد خواهیم بود یا خیر، گفت: اجازه بدهید لیگ شروع شود آن زمان خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۲
  • علیرضا IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    دوباره شروع شد
  • مهران IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    رییس فدراسیون دیگر با چه زبانی بگوید که به یک تیم خاص گرایش دارد پس شایسته این پست نیست
  • علی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    بازی آخر اگر پنالتی و اخراج بازیکنان مس گرفته می‌شد الان این داستان ها پیش نمیومد دوستان کیسه
  • مهاجرپور IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    ای کاش درباره پرونده ویلتموس هم عذرخواهی می کردی چه سرمایه ای که از جیب مردم ایران به باد دادی یک روز در درگاه احدیت پاسخ گو خواهی بود آقای تاج
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    آقای نکونام تو قهرمانی را از استقلال گرفتی اشتباهات داوری به نفع شما هم بوده این آقا هم که عذر خواهی کرده برای رد گم کردن است این بابا اگر یکم برای فوتبال ارزش قایل بود یک زمین فوتبال را تامین میکرد
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    آقای نکونام تو قهرمانی را از استقلال گرفتی اشتباهات داوری به نفع شما هم بوده این آقا هم که عذر خواهی کرده برای رد گم کردن است این بابا اگر یکم برای فوتبال ارزش قایل بود یک زمین فوتبال را تامین میکرد
  • برزیل ایران IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    6امتیاز مفت ومجانی در دربی را به کیسه دادند.آب از آب تکان هم نخورد.یه پنالتی را مفت به کیسه تقدیم کردند.ودو پنالتی پرسپولیس را هم در دربی رفت و برگشت خوردند.
  • محمد پرسپولیس IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    خدا جای حق نشسته، خدا پرسپولیس را قهرمان کرد، باز هم شروع شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی